AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har ikke venner. Dette har jeg nå lyst til å prøve å endre på. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å holde på venner. Jeg tror noe av forklaringen ligger i at jeg som ung ble veldig mobbet, og dermed ikke helt har knukket koden med tanke på hvordan jeg skal oppføre meg for at folk ikke skal bli lei og ta avstand. Jeg trenger rett og slett tips til hvordan jeg skal oppføre meg. Hva får for eksempel deg til å holde avstand til nye bekjentskaper? Hva er det som gjør at du tenker at det der er en person som jeg kunne tenke meg å tilbringe tid sammen med. Jeg vet atdet ik ke finnes noen nøyaktig oppskrift, men kanskje du har noen råd likevel? Anonymous poster hash: df63a...151
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Vennene mine er positive mennesker som gir mye av seg selv. Dette er også slik jeg liker å ser på meg selv. Dette er det viktigste. Hva gjelder interesser og hobbyer, så er jeg alene om de fleste av mine hobbyer - men det er mer enn nok annet å finne på, og jeg ser også for meg at jeg gjennom mine hobbyer vil møte likesinnede og nye vennskap dannes. Smil, vær glad, vis interesse for vennene dine, ta initiativ, si JA heller enn nei, vis at du setter pris på dem på en måte som ikke sier at du er avhengig av dem. Du er med dem fordi du liker å være med dem, ikke fordi du må. Enkelt enkelt enkelt - nå har jeg sikkert overanalysert hele opplegget her, men men Anonymous poster hash: d6020...f4d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Vennene mine er positive mennesker som gir mye av seg selv. Dette er også slik jeg liker å ser på meg selv. Dette er det viktigste. Hva gjelder interesser og hobbyer, så er jeg alene om de fleste av mine hobbyer - men det er mer enn nok annet å finne på, og jeg ser også for meg at jeg gjennom mine hobbyer vil møte likesinnede og nye vennskap dannes. Smil, vær glad, vis interesse for vennene dine, ta initiativ, si JA heller enn nei, vis at du setter pris på dem på en måte som ikke sier at du er avhengig av dem. Du er med dem fordi du liker å være med dem, ikke fordi du må. Enkelt enkelt enkelt - nå har jeg sikkert overanalysert hele opplegget her, men menAnonymous poster hash: d6020...f4d Supert, tusen takk for svar. Hva mener du sånn litt mer konkret med at folk byr på seg selv? I hvilke situasjoner og hvordan? Jeg vet at disse spørsmålene nok kan virke litt rare, men de er oppriktige. Anonymous poster hash: df63a...151
Sylvari Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Supert, tusen takk for svar. Hva mener du sånn litt mer konkret med at folk byr på seg selv? I hvilke situasjoner og hvordan? Jeg vet at disse spørsmålene nok kan virke litt rare, men de er oppriktige.Anonymous poster hash: df63a...151 Prøv å ikke være for redd for å være sårbar, fortell om deg selv, ta initiativ til ting, be folk på kafe, film, be de ta en del i hobbyen din. Lær de hobbien din om de ønsker det. Vær tilgjengelig og prøv å takke ja til ting selv om du kanskje ikke har så veldig lyst.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Prøv å ikke være for redd for å være sårbar, fortell om deg selv, ta initiativ til ting, be folk på kafe, film, be de ta en del i hobbyen din. Lær de hobbien din om de ønsker det. Vær tilgjengelig og prøv å takke ja til ting selv om du kanskje ikke har så veldig lyst. Tusen takk igjen. Jeg skal ta dette til meg. Anonymous poster hash: df63a...151
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Være deg selv 100%!! Og du vil få noe som kalles ekte venner. Tørre å si ting rett ut til en venn er å være en god venn! Jeg er jævla rar, men har hatt disse 3 kompisene siden jeg var liten. 3 av oss bor forsatt i samme by og han ene ca 60km fra oss.. Men uansett om vi ikke har sett hverandre på en stund så stoler alle på hverandre 100% og det blir alltid bra når vi er sammen. Vi er så nære venner at vi kan slenge så mye dritt om hverandre og bare ler av det..Vi diskutere og krangler ja, men vi blir alltid venner igjen etter 1time el no =P I vår vennegjeng er dette viktig: lojal ik baksnakk, Vi slenger det heller midt på trynet til hverandre (dette er vi best på ^^) 100% ærlig med hverandre både positivt og negativt Stiller opp i vonde og gode tider (dette blir satt pris på uansett venner tror jeg) Om 1 av oss har kjærlighetsorg, så drar vi på en fest eller drar ut på byen der hele kvelden handler om å gjøre kvelden til han med kjærlighetsorg så bra som mulig! Respekt for hverandres kjærester og alltid gjøre vårt beste på at de trives rundt oss. Nå aner jeg ikke om du er ei jente eller gutt men disse punktene har gjort at jeg og mine 3 venner har klart å holde sammen i ca 15 år, vi er 4 gutter på 23-25års aldern . Syns det viktigste er å være 100% seg selv, det er da du virkelig vet du får real friends og ikke liksom venner. Anonymous poster hash: 81cac...6da
Gjest Violetta Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Være deg selv 100%!! Og du vil få noe som kalles ekte venner. Tørre å si ting rett ut til en venn er å være en god venn! Jeg er jævla rar, men har hatt disse 3 kompisene siden jeg var liten. 3 av oss bor forsatt i samme by og han ene ca 60km fra oss.. Men uansett om vi ikke har sett hverandre på en stund så stoler alle på hverandre 100% og det blir alltid bra når vi er sammen. Vi er så nære venner at vi kan slenge så mye dritt om hverandre og bare ler av det..Vi diskutere og krangler ja, men vi blir alltid venner igjen etter 1time el no =P I vår vennegjeng er dette viktig: lojal ik baksnakk, Vi slenger det heller midt på trynet til hverandre (dette er vi best på ^^) 100% ærlig med hverandre både positivt og negativt Stiller opp i vonde og gode tider (dette blir satt pris på uansett venner tror jeg) Om 1 av oss har kjærlighetsorg, så drar vi på en fest eller drar ut på byen der hele kvelden handler om å gjøre kvelden til han med kjærlighetsorg så bra som mulig! Respekt for hverandres kjærester og alltid gjøre vårt beste på at de trives rundt oss. Nå aner jeg ikke om du er ei jente eller gutt men disse punktene har gjort at jeg og mine 3 venner har klart å holde sammen i ca 15 år, vi er 4 gutter på 23-25års aldern . Syns det viktigste er å være 100% seg selv, det er da du virkelig vet du får real friends og ikke liksom venner. Anonymous poster hash: 81cac...6da
SardintrollReturns Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Venner er oppskrytt. Jeg har kun EN venn som jeg kan stole 100% på, og det er meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå