Gå til innhold

Erfaringer med Bloppis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med dette nettstedet? Prøvd å selge noe der, men det virker ikke som det er så mye folk innom der?

Anonymous poster hash: b21d9...ada
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite folk der, og som regel bare kjendisene som får solgt tingene sine. Prøv heller Finn, jeg har klart å selge alt mitt på bare noen dager.

Anonymous poster hash: 9eb9f...ff4

Skrevet

Okey, men går det lett å selge klær der også? Har solgt en del møbler på Finn, men etter at de er solgt for jeg ørten sms'er og telefoner, og det vil jeg helt slippe... ;)

Anonymous poster hash: b21d9...ada
Skrevet

Klær får du solgt om det er merkeklær eller om du selger det veldig billig. Husk å slette annonsen etter du har solgt alt. Du kan også endre annonsen underveis slik at om du selger en jakke så fjerner du bare bilde og info om denne så du slipper å få telefoner om ting som allerede er solgt.

Anonymous poster hash: 9eb9f...ff4

Skrevet

God erfaring fra bloppis, har fått solgt en del plagg der. Men ja, det går "treigt" til tider. Personlig synes jeg det er bedre enn finn, for der forsvinner annonsen din så fort inn i mylderet av andre annonser. På bloppis kan man oppdatere produktene sine helt gratis, så ofte man vil, slik at de kommer "på toppen" igjen:)

Anonymous poster hash: dfe0f...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...