Gå til innhold

Hva er det med Vin Diesel?

Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Ja, det har jeg ofte lurt på. Kan se kvaliteter i mange menn som jenter finner attraktive, men klarer faktisk ikke å se hva som er spesielt med ham. Så jenter, hva er det? Er det en elsker, en partner eller en knullepartner dere ser i ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Siden jeg ikke kjenner fyren, kan jeg bare uttale meg om utseende og hvor dyktig han er som skuespiller.

Synes han er dritlekker, men så har jeg ikke møtt han da, bare sett han på film. Skulle det vise seg at han var dum som et brød, hadde jeg ikke funnet han tiltrekkende lenger. Han er vel sånn midt på treet når det gjelder dyktighet som skuespiller. Men det er greit det, for jeg har ikke store forventningene til en film med han, men musklene hans er like fult digg å se på! Nam! Det er vel imaget som tøff og skummel slask, men med et hjerte av gull på bunnen og masse muskler som jeg liker. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik at mange kvinner finner "bad boys" tiltrekkende...han er en typisk sånn!

Ingen man gifter seg med kanskje....men en man har hemningsløs sex med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phair

Jeg har i løpet av mitt 30 årige liv aldri vært særlig fasinert av kjendiser hverken på den ene aller andre måten. Men da jeg så Triple X, ble jeg helt satt ut gitt. Uteseende, kroppen, "draget" over han og den sexy mørke stemmen hans...come to mama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE noe ved VD han er ekkel og en elendig skuespiller. Han kan plasseres i samme kategegori som Claude Van Damme, Arnold Swarchnegger??? og Steven Segal. Sucks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å svare på spm. ditt.. Knullepartner, om han var den siste mann på jord, litt desperat da tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Aner ikke, han er ikke i nærheten av drømmemannen min....Eneste likheten er at ingen av dem har hår. Men det er ett eller annet med sånne menn, uten at jeg kan sette fingeren på HVA. Min kjære har ikke akkurat noe av det badboy-imaget, så det er ikke det. Det er noe med menn med lite hår.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ønskedrømmer
Det er IKKE noe ved VD han er ekkel og en elendig skuespiller. Han kan plasseres i samme kategegori som Claude Van Damme' date=' Arnold Swarchnegger??? og Steven Segal. Sucks...[/quote']

For det første: NEI! han kan ikke sammenlignes med disse etter mitt syn. Og til det du spurte om TomKrus: Ja, ja og ja til spørmålene dine 8) Han er sinnsykt sexy - selvfølgelig kroppen, han kler at han har barbert bort håret, brun etc. etc. MEN de som er hans fortrinn er definitivt stemmen :kyss: den er hårreisende sexy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Det er nok hannes rå-skap som tiltrekker meg.. Liker slemme menn.. Tror ikke jeg ville hatt han som elsker, kjæreste eller noe som helst. Synes det er greit å ha fantasien... Han er sikkert DEN pusen i virkeligheten... og da er jo alt ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har i løpet av mitt 30 årige liv aldri vært særlig fasinert av kjendiser hverken på den ene aller andre måten. Men da jeg så Triple X' date=' ble jeg helt satt ut gitt. Uteseende, kroppen, "draget" over han og den sexy mørke stemmen hans...come to mama![/quote']

Akkurat det samme for meg..

Jeg har aldri vært opptatt av kjendiser av noe slag og aldri av macho menn heller (faller for den følsome og inteligete typen)

Men da jeg så Vin Disel våknet det noe i meg.. Den dyriske kjønnsdriften..

Stemmen er det desidert beste med han..!! Yummy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus
Stemmen er det desidert beste med han..!! Yummy!!

*Mental note. Konklusjon etter denne tråden: Drikk mer whisky og dropp skjerf. Din tid er vinteren!* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*Mental note. Konklusjon etter denne tråden: Drikk mer whisky og dropp skjerf. Din tid er vinteren!* :wink:

Tror ikke det monner.. ;)

for min del dreier det seg i alle fall ikke om "heshet" men om en dyp vibrerende klang.. som raskt sprer seg til.. ja du har vel en anelse :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri skjønt denne voldsomme fascinasjonen over mannen...og jeg er jente! Synes han ser direkte fæl ut! Ikke sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det monner.. ;)

for min del dreier det seg i alle fall ikke om "heshet" men om en dyp vibrerende klang.. som raskt sprer seg til.. ja du har vel en anelse :oops:

Akkurat!!

Ïngenting er som en mørk stemme.

Underbevisstheten sier oss at her er en mann med testosteron........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...