AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Var på date i går da, og fyren er helt nydelig kjekk. MEN jeg har enda ikke sett meg blind på han, har ikke falt helt for personligheten hans enda.. Noe jeg reagerte på var at han nevnte ekskene sine (2 år siden det var over eller noe), og da følte jeg for å himle med øynene. Jeg er da overhode ikke interessert i hvem han har hvert i et forhold med. Han spurte jo meg om hvem jeg hadde vært sammen med da men likevel, jeg liker ikke prate om eksen det er en grunn for at det er over.. Noen som har opplevd det samme eller gjør det samme? Og hvorfor trur dere folk nevner eksene sine? Anonymous poster hash: a21ff...076
Procrastinatra Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Var på date i går da, og fyren er helt nydelig kjekk. MEN jeg har enda ikke sett meg blind på han, har ikke falt helt for personligheten hans enda.. Noe jeg reagerte på var at han nevnte ekskene sine (2 år siden det var over eller noe), og da følte jeg for å himle med øynene. Jeg er da overhode ikke interessert i hvem han har hvert i et forhold med. Han spurte jo meg om hvem jeg hadde vært sammen med da men likevel, jeg liker ikke prate om eksen det er en grunn for at det er over.. Noen som har opplevd det samme eller gjør det samme? Og hvorfor trur dere folk nevner eksene sine? Anonymous poster hash: a21ff...076 Kanskje for å etablere et felles erfaringsgrunnlag; hva har man lært, hva vil man gjøre anderledes neste gang..? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Kanskje han lurte på hvilken type gutter du faller for, og mener du passer sammen med? Ellers er jeg også veldig lite interessert og høre om akkurat hvilken jente/jenter daten har vært sammen med. Spørs helt hvordan han vinklet spørsmålet altså. Anonymous poster hash: 5752b...9aa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Ja, har opplevd det samme, hos to menn som ikke var helt gode i hodet. Begge snakket om den forferdelige eksen sin. En liten stund etterpå var det jeg som var den forferdelige. Anonymous poster hash: 8d12a...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Jeg husker jeg var på første date med en fra en nettdatingside. På daten nevnte han noen negative erfaringer med damer han tidligere hadde datet over tid, fra nettstedet. Naive meg tenkte at siden han var åpen mot meg om dette, så var det fordi han så på meg som en interessant dame som han ville bli bedre kjent med. Den daten var helt ok, men det ble ikke til at vi møttes igjen, for han var ikke interessert. Jeg følte meg så dum etterpå, fordi da hadde han jo tydeligvis likt de "teite" damene han hadde datet fra nettstedet bedre enn meg. Det var litt knekk for selvtilliten min der og da. Anonymous poster hash: d63b4...32f 1
Sapientia Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes det var greit å vite litt om eksene til typen før jeg møtte ham for første gang jeg da. Vite litt om hva slags erfaringer og tanker han hadde rundt også dette emnet. Han visste også om mine. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Hm, jeg vet ikke om dette blir helt det samme, men en fyr jeg datet tok også opp eksen sin første eller andre gang. Han snakket om at han var "SÅ GLAD" for at det var slutt med henne, for "det var et skikkelig berg og dal bane forhold" og det var ikke måte på hvor mye drama det hadde vært med henne. Han spurte forøvrig ikke meg direkte om mine ekser, men jeg fortalte om min siste siden han først tok opp emnet. Etter å ha datet i 6 uker, dumpet han meg fordi eksen hans ville prøve på nytt. Ja, HUN eksen. Og som ikke det var nok.. etter et par måneder tok han kontakt igjen, da hadde det ikke funka med eksen for hun var så dramaqueen, så han lurte på om ikke vi skulle ta opp kontakten igjen? Så nå ringer varsellampene mine hver gang noen begynner å snakke om eksene sine på første eller andre date. Da tenker jeg at dette kanskje er en som prøver å overbevise seg selv om noe. Anonymous poster hash: 3b20b...751 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Opplevd det jeg og.. Ikke akkruat et tema for første date. Anonymous poster hash: d879d...42b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Ja, har opplevd det samme, hos to menn som ikke var helt gode i hodet. Begge snakket om den forferdelige eksen sin. En liten stund etterpå var det jeg som var den forferdelige. Anonymous poster hash: 8d12a...a7c Det har jeg også opplevd, men så var det egentlig han som var helt dust i hodet. Hm, jeg vet ikke om dette blir helt det samme, men en fyr jeg datet tok også opp eksen sin første eller andre gang. Han snakket om at han var "SÅ GLAD" for at det var slutt med henne, for "det var et skikkelig berg og dal bane forhold" og det var ikke måte på hvor mye drama det hadde vært med henne. Han spurte forøvrig ikke meg direkte om mine ekser, men jeg fortalte om min siste siden han først tok opp emnet. Etter å ha datet i 6 uker, dumpet han meg fordi eksen hans ville prøve på nytt. Ja, HUN eksen. Og som ikke det var nok.. etter et par måneder tok han kontakt igjen, da hadde det ikke funka med eksen for hun var så dramaqueen, så han lurte på om ikke vi skulle ta opp kontakten igjen? Så nå ringer varsellampene mine hver gang noen begynner å snakke om eksene sine på første eller andre date. Da tenker jeg at dette kanskje er en som prøver å overbevise seg selv om noe. Anonymous poster hash: 3b20b...751 Hm, han minner meg om en jeg kjenner. Er det lenge siden dette skjedde? Hvor i Norge? Oslo? Anonymous poster hash: 6c2cd...5ac
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Jeg husker jeg var på første date med en fra en nettdatingside. På daten nevnte han noen negative erfaringer med damer han tidligere hadde datet over tid, fra nettstedet. Naive meg tenkte at siden han var åpen mot meg om dette, så var det fordi han så på meg som en interessant dame som han ville bli bedre kjent med. Den daten var helt ok, men det ble ikke til at vi møttes igjen, for han var ikke interessert. Jeg følte meg så dum etterpå, fordi da hadde han jo tydeligvis likt de "teite" damene han hadde datet fra nettstedet bedre enn meg. Det var litt knekk for selvtilliten min der og da. Anonymous poster hash: d63b4...32f Kanskje han bare merket at du ikke var en han kunne få kontroll over? Anonymous poster hash: 8d12a...a7c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Det har jeg også opplevd, men så var det egentlig han som var helt dust i hodet. Hm, han minner meg om en jeg kjenner. Er det lenge siden dette skjedde? Hvor i Norge? Oslo? Anonymous poster hash: 6c2cd...5ac Minner meg om en jeg kjenner også. Oslo i ferier. Anonymous poster hash: 8d12a...a7c
Wolfmoon Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Jeg tenker at det kommer helt an på situasjonen, jeg har snakket om ekser på første date, fordi temaet kom opp. Det som får varsellampene til å blinke hos meg, er når noen sier masse negativt om sin eks ( i det ene tilfellet, moren til hans barn) til noen man ikke kjenner. Det synes jeg ble litt for mye av det gode. Men samtaler om hva som gikk galt og hvorfor, der man ikke begrunner det med at "exen er psyko" ser jeg ikke helt problemet med. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Hm, han minner meg om en jeg kjenner. Er det lenge siden dette skjedde? Hvor i Norge? Oslo? Anonymous poster hash: 6c2cd...5ac I Oslo ja. Skjedde i fjor sommer Hva er forbokstaven på han du kjenner? Anonymous poster hash: 3b20b...751
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 I Oslo ja. Skjedde i fjor sommer Hva er forbokstaven på han du kjenner? Anonymous poster hash: 3b20b...751 J. Han var ikke helt god og han beskyldte eksene sine for alt som var galt. Anonymous poster hash: 6c2cd...5ac
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 I Oslo ja. Skjedde i fjor sommer Hva er forbokstaven på han du kjenner? Anonymous poster hash: 3b20b...751 J. Han var ikke helt god og han beskyldte eksene sine for alt som var galt. Anonymous poster hash: 6c2cd...5ac Forbokstaven på han du mente? Anonymous poster hash: 6c2cd...5ac
Marie90 Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 Ja, har opplevd det. Hvis det kommer opp inni en historie ("ja jeg har vaert der, var paa ferie der med eksen") er det helt greit. Hvis han sitter og legger ut om eksen eller graver om mine er det turn off. Dersom han snakker dritt om eksen er det et stort rodt flagg. Det er noe de fleste biter seg merke i - menn som snakker dritt om eksen styrer man unna.
Gjest Runforit Skrevet 27. februar 2014 #17 Skrevet 27. februar 2014 Er en hårfin balanse her. Å snakke om ekser på første date har jeg aldri opplevd. Det er liksom noe en snakker om senere når en har blitt bedre kjent. Å nevne at en har vært i f.eks et langt forhold tidligere blir en annen ting, for det sier mer om hva erfaring de har med forhold. Men å prate om mer intime detaljer som hva type forhold en hadde med eksen, drama etc er ikke interessant på første date. 1
kills Skrevet 27. februar 2014 #18 Skrevet 27. februar 2014 Jepp, var en som spurte meg plutselig "vil du se bilde av eksen?". Jeg bare, "nei"..
Gjest Silverstream Skrevet 27. februar 2014 #19 Skrevet 27. februar 2014 Jepp, var en som spurte meg plutselig "vil du se bilde av eksen?". Jeg bare, "nei".. Var det liksom for å skryte det da?
kills Skrevet 27. februar 2014 #20 Skrevet 27. februar 2014 Var det liksom for å skryte det da? Aner ikke, jeg så ikke på bildet. Har aldri opplevd noe lignende så anser tilfellet som nokså spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå