AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg møtte eksen min tilfeldig i dag, for første gang på over ett år. Vi slo opp for over 2 år siden. I dag møtte jeg han tilfeldig, han kom bort og slo av en prat. Det var hyggelig nok det, fint å se at det går bra med ham og ikke minst at det har gått bra med alle hans prosjekter. Men etter han gikk kjente jeg at jeg fremdeles synes han er verdens kjekkeste Venninnen min som var med spurte om alt gikk bra, og jeg svarte at helt ærlig så er jeg glad vi slo av en kort prat uten at det føltes rart. Men, at jeg synes fremdeles han er verdens kjekkeste mann. Nå som vi sitter her, har venninnen min kommentert at jeg umulig kan være over ham siden jeg synes han fremdeles er kjekk. Men jeg kan ikke noe for det, jeg synes han er kjekk! Så jeg lurer på, er det unormalt å synes at eksen er kjekk? Selv etter lang tid? Jeg mener jeg er over ham, det er ingen vonde følelser eller noe som er der. Og jeg ville ikke ha blitt sammen med han igjen nå heller. Men han er og blir kjekk. Anonymous poster hash: e0f5f...ba0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes at en jeg var sammen med da jeg var 15-16 år er kjekk. Og jeg er 30 år nå.. Jeg smugtitter på bildene hans på Facebook av og til, men jeg har absolutt ikke gått rundt i 15 år og tenkt på han. Haha. No way. Anonymous poster hash: 7dbe8...dc5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Heldig for meg har mine ekser mistet utseendet over tiden XD Anonymous poster hash: ba842...f2b
Teethgrinding Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Det er en våt drøm for mange at en ekskjæreste skal bli tjukk, sur, stygg og mislykket, med en enda mer mislykket, stygg, tjukk og sur ny kjæreste. Det er derfor man sier den beste hevnen er å være fantastisk vellykket. 5
Gjest elle82 Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Ja det går fint an å synes at eksen er kjekk, uten at man ønsker noe som helst mer:-)
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Ja, det er jo en grunn til at du falt for han i utgangspunktet. Han har et utseende som er din smak. Mens venninnen din har kanskje aldri syntes eksen din var superkjekk, derfor forstår hun det ikke. Anonymous poster hash: 01543...cbb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Eksen min er fremdeles en av de kjekkeste mennene jeg har møtt, men ALDRI i livet om jeg hadde tatt i ham med en ildtang engang. Utseendet er virkelig ikke alt. Anonymous poster hash: e1a9a...131
Sophie-Ann Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Jeg skal møte eksen min på søndag og håper for guds skyld at han ikke er kjekk lenger......
Raquelle Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Har flere x-er som jeg fortsatt synes er kjekke, men de x-er for en grunn liksom. Har derimot en som jeg fortsatt er veldig god venn med, og vi prates på Fb, mob og møtes for en kaffe da han er i Oslo. Å han er fortsatt veldig kjekk, men ville aldri datet han igjen. Han er en god venn, men som kjæreste er han ikke fult så god.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Mine xer er slående kjekke. Helt til de åpner munnen. Anonymous poster hash: 93086...691 1
ms.mini Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Med meg var det omvent Synes han var verdens kjekkeste, men når jeg først møtte han igjen etter noen måneder, syntes jeg absolutt ikke han var like kjekk lengre. Men, selvfølgelig. Man kan jo synes en eks fortsatt er kjekk uten å ville noe mer
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skal møte eksen min på søndag og håper for guds skyld at han ikke er kjekk lenger...... Ha ha. Høres ut som du blir lett for han å vinne over igjen. Anonymous poster hash: 01543...cbb
Sophie-Ann Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Ha ha. Høres ut som du blir lett for han å vinne over igjen.Anonymous poster hash: 01543...cbb Det kommer aldri til å skje, heldigvis!!
Raquelle Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Mine xer er slående kjekke. Helt til de åpner munnen. Anonymous poster hash: 93086...691 Sånn er det med mange menn da... hehehe :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå