Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest south
Skrevet

Hei.

Er det noen som har tips på hvordan en kan se på om noen liker en mer enn vanlig.Da tenker jeg på oppførsel osv. Er nyskjerrig jeg... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest kontorrotta
Skrevet

feks ved at en ser litt lengere på deg,.

rødmer når en ser deg

litt lysere tonefall, smile evt mer til deg enn vanlig

osv osv..

nor spesielt du tenkte på?

Skrevet

Har hørt at pupillene utvider seg ved å se på noen en føler seg tiltrukket av. En annen ting er at tommelen vil ha en tendens til å peke oppover.

Og så kan en jo stole på intensjonen!

Hilsen Ella

Gjest TomKrus
Skrevet

Personen speiler bevegelsene dine. Kroppen er mer vendt mot deg når dere er i samme rom (men nødvendigvis ikke prater sammen). Er det en kvinne så tar hun kanskje mer på deg enn før. Du er plutselig blitt mye morsommere. +++

Gjest gjest1
Skrevet
En annen ting er at tommelen vil ha en tendens til å peke oppover.

Og så kan en jo stole på intensjonen!

Hilsen Ella

Mine tomler peker veldig oppover når jeg sitter i tannlegestolen og er fryktelig anspent ... det er ikke fordi jeg liker tannlegen!!

Intensjonen? Mener du intuisjonen?

Skrevet

Oi, ja! Intuisjon, intuisjon, intuisjon!!! Det var det ordet som egentlig skulle komme ut fra rotehodet mitt :ler:

Hilsen Ella

Skrevet

Gjentatt blikkkontakt etterfulgt av smil, samt at hun/han i større grad vender seg mot deg når dere er i nærheten av hverandre, selv om dere ikke prater er vel gode tegn ja..

Gjest Godt likt
Skrevet

Husk at en person kan like deg usedvanlig godt, men være forelsket i noen andre. :o

En som er forelsket finner alltid tid - selv om vedkommende jobber, er bortreist i helgen osv. En forelsket person vil ta kontakt, vil svare på telefonen, vil svare på sms. Spesielt hvis denne personen er mann. Forelskelse er sterkere enn feighet.

En person som liker deg usedvanlig godt kan holde deg varm og ha deg gående på gress mens han (hun) (eller hin som Espen Esther Benestad sier...) sirkler inn og tester ut en annen.

Men det er mulig det finnes tilfeller hvor feigheten er større enn den virkelig store forelskelsen. Hvor han ikke våger å innse hvor høyt han elsker henne... fornekter henne tre ganger før hanen galer...mens han ikke kan ta blikket fra henne ...

Forelskelse er veldig avslørende hos de fleste. :kysse:

Gjest south
Skrevet

Heisann..

det var dette jeg tenkte på ja... Myyyye morsom lesning. :ler: Vil gjerne vite mer fra fler. Tusen takk.

Gjest GreenSky
Skrevet
Personen speiler bevegelsene dine. Kroppen er mer vendt mot deg når dere er i samme rom (men nødvendigvis ikke prater sammen). Er det en kvinne så tar hun kanskje mer på deg enn før. Du er plutselig blitt mye morsommere. +++

Ja, særlig det med at kroppen er vendt mot deg. Ta en kikk, hvis f.eks føttene hans peker mot deg, er det et godt tegn. Og at øyenbrynene går opp og ned er et tegn på sosial aksept. Og sitter du ekstra nærme fyren/dama, så prøv å ta en kikk på pupillene. Utvida pupiller er også et godt tegn, det kan bety at han/hun er tiltrukket av deg. Og sett hvis personen fløter meg deg kan det ikke sies tydeligere. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Utvidede pupiller kan også fortelle deg at det er lite lys i rommet :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

eller at personen går på stoff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...