Gå til innhold

Pilestredet park

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt lenge nå på å flytte et sted i Oslo. Har vært og utforsket pilestredet park leilighetene og selve parken. Det er kjempe koselig og fint der. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med pilestredet park?

Er det verdt å flytte inn dit?

Anonymous poster hash: fc025...24b
Skrevet

Det er ok der, trygt og godt og midt i byen, men ganske dyrt da. Men leilighetene er jo nye, med heis osv.

Skrevet

Fint, men dyrt! Ville absolutt flyttet dit om du har råd og ønsker å bo sentrumsnært :)

Anonymous poster hash: d8c7c...410

Skrevet

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg flytta dit tvert.

Anonymous poster hash: 96b0e...b37
Skrevet

Det er utrolig fint der! Men svindyrt

Skrevet

Jeg bodde der i 2 år, flyttet derfra i 2012.

Kjempefint område, men for min del ble det stusselig å ha utsikt fra balkongen rett inn til naboen i blokka foran vår, men dette avhenger jo av hvor i Pilestredet Park du bor. Så jeg ville passet på at leiligheten hadde utsikt.

Der jeg bodde (den bygningen nærmest Pilestredet) var det også mye festbråk på sommerstid, så hvis man har behov for å vinduet åpent på natta f eks kan det bli ganske slitsomt. Med mindre man fester hver torsdag, fredag og lørdag selv.

Anonymous poster hash: 24ed2...cb9
Gjest Runforit
Skrevet

Er fint der og veldig sentralt. Spinndyrt da. Var på besøk der en gang og det er mye innsyn til naboer i de fleste leilighetene da alle har vinduer mot hverandre. Vi kunne se hva naboguttene gjorde og de satt og vinket og så alt vi gjorde. Så blir jo mye persienner da. Jeg liker å kunne ha åpne vinduer uten å føle at noen hele tiden kan se hva du gjør.

Og som en annen da, er den del fester der da det er mye unge mennesker som naboer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...