Gå til innhold

Store pupper - Hvor får man rimelige bher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun 17 år og har vel mildt sagt store pupper i forhold til andre jenter på min alder, jeg finner bher som er passe men disse er veldig "kjærring" de er enkle beige, svart eller hvit. Jeg vil veldig gjerne kjøpe noe som er fint og jeg føler meg bra i men jeg har ikke 500 kr og bruke på EN bh, noen som har forslag til hvor man kan finne noe billig men ser bra ut?

Anonymous poster hash: ca89f...28f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Change.

Sjekket siden nå, i min størrelse ligger prisen fra 450-600 kr

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sjekket siden nå, i min størrelse ligger prisen fra 450-600 kr

Og hva er 'din størrelse'?

Skrevet

Jeg sliter også noe sinnsykt med å finne Bher som passer, og til en god pris. Jeg brukter 85/90 rundt, og F/G i cup. Jeg har hatt noen BHer fra Change, men syns ikke de har vært overfantastiske, spesielt ikke til den prisen. Jeg har problemer med at puppene er veldig tunge, så spilene pleier å knekke.... Uten spileBH så får jeg hengepupper. Er et evig mas, og ønsker meg mindre pupper.

Men ja, tilbake til Topic, jeg lurer også på hvor man får tak i skikkelige bher til oss med gigapupper...

Skrevet (endret)

.

Endret av taklampawaddup
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
.
Skrevet

Ellos er faktisk veldig god på BHer i store størrelser :)

Anonymous poster hash: 3405a...971
Skrevet

Og hva er 'din størrelse'?

75/80 G

Skrevet

sier som jeg har gjort i flere tråder, kjøp på nettet! Ebay ,Brastop.com /bravissimo.com

Jeg elsker Curvy Kate bh'ene.De sitter som støpt og løfter der de skal

Har 85 I

Gjest Lille-pus
Skrevet

ebay er ofte et veldig bra tips.

Ref Kårky ovenfor.

Ellers, siden du er 17 år, så lurer jeg litt på om det ikke er en ganske så god idè å spørre mamma'n din om litt økonomisk assistanse.

- det kunne jeg da jeg var 17 år iallefall :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøpte min første skikkelige BH på en undertøysforretning (LaLina). De gav meg god hjelp til å finne størrelse og modell som passet meg. Jeg brukte den en liten stund for å vite sikkert at den var riktig for meg og så kjøpte jeg flere på ebay til halve prisen. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjøpte min første skikkelige BH på en undertøysforretning (LaLina). De gav meg god hjelp til å finne størrelse og modell som passet meg. Jeg brukte den en liten stund for å vite sikkert at den var riktig for meg og så kjøpte jeg flere på ebay til halve prisen. :)

Det er en veldig lur måte å gjøre det på :Nikke:

Da bruker man heller de ekstra kronene på å finne en modell og et merke som man så får prøvd og testet, - og så kjøper man samme merke og modell på nettet etterpå... ofte til en mye lavere pris.

Vedlig godt råd, Sunshine :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når man skal kjøpe bh på nett.. blir ikke da den str ,som man får oppgitt på ( feks) Change feil?

Ebay og andre nettsteder bruker vel andre strl?

Anonymous poster hash: 9cdc4...614
Skrevet

Man må kjøpe samme merke. Change er litt håpløst for de er små i størrelsene. Dra heller innom en annen undertøysforretning og prøv Bh'er i forskjellige merker.

Skrevet

De med stor omkrets er da vel ikke vanskelig å finne? Fosser i 85/90 bher med store cuper hver gang jeg går innom en undertøysbutikk, men ingenting for de litt slankere som bruker 65/70! Håpløst.

Primark er veldig billig, har en super bh derfra for 70kr! Debenhams har mange fine til 200-350, har ikke sett noe særlig på m&s som en nevnte over.

Skrevet (endret)

De Bh'ene i kjedebutikkene som har 85-90 i omkrets går ikke høyere opp enn E, maksimalt F (de beregnet for de som kjøper stor mote). Men hva hjelper det når de henger og slenger rundt ryggen? TS bruker 75/80 G sier hun.

Jeg kjøpte en haug på Primark men de har elendig kvalitet og gnager forferdelig i skuldrene. De passer nok bedre til mindre bryster som ikke trenger like mye støtte som en G-pupp. Og TS var sikkert på jakt etter Bh'er hun kan kjøpe i Norge eller på nett. Primark har ingen nettside.

G tror jeg ikke jeg heller har funnet på m&s? De hadde mye i F husker jeg.

Endret av Sunshine
Skrevet

Bravissimo :) Koster rundt 250 kr for supre BHer! Men prøv merke og str i butikk først, så vet du hva du trenger! Og få noe som skal til England til å kjøpe med til deg, så slipper du toll og mva!

AnonymBruker
Skrevet

Store pupper skal ikke ha billige BHer. Kjipt, men sant. Det er bedre å kun ha 1 god BH enn 4 dårlige. Og det er bedre for puppene at du har 1 BH som ikke er så fancy å se på, men som sitter godt. Og de du kjøper hos skikkelige undertøyseksperter varer i mange år.

Jeg kjøper mine på Netty i Bergen, mellom 600-1000 per stk. Har ikke mange, men siden de varer så lenge så har jeg spart inn likevel. 75H har jeg.

Anonymous poster hash: f7ebc...cfb
  • Liker 2
  • 5 uker senere...
Skrevet

Hva med å bruke kjedelige bher å heller få tak i slike enkle blondebher(topper) uten spiler og padding til å ha over? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...