Barbie Skrevet 16. juni 2002 #1 Del Skrevet 16. juni 2002 Hvordan får jeg lagt til et bilde fra pc'n min og over i profilen? Noen som gidder og forklare meg? Får beskjed om at bilde er for stort,og skjønner ikke hva jeg skal gjøre...... :cry: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 16. juni 2002 #2 Del Skrevet 16. juni 2002 Du må rett og slett finne deg et mindre bilde. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juni 2002 #3 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg trenger samma hjelpa,men jeg aner ikke hvor jeg skal finne bilde en gang jeg.Er såååå redd for å gjøre noe ulovlig så onkel politi kommer å konfiskerer dataen min. Er det lov og laste ned et bilde fra en annen web side for bruk i profilen min egentlig??? Det høres så skummelt ut :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juni 2002 Hvor LITE må det egentlig være? Jeg forsøkte et som er 2.5 gange 2.5cm,men også DET var for stort!!!! :o Ismen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Bildet kan være max 80x80 pixler. Noe som tilsvarer ca. 2,8 cm... Det må også være under 6 kB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå