Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom meg og kjæresten i sommer, jeg gjorde det slutt. Hadde mistet følelsene trodde jeg, og skulle flytte til en annen by 9 timer unna for å studere. Han ble knust.
vi holdt litt kontakt og når jeg kom hjem i julen møttes vi, da merket jeg at jeg fortsatt hadde følelser og fortalte dette til han. Han hadde jo tross alt kysset meg når han var her så jeg tenkte det kanskje var gjensidig. Men jeg fikk som svar at han var usikker, og ikke ville ha noe forhold nå osv, og at jeg bodde så langt unna. Han dro og besøkte andre jenter flere timer unna som han bare hadde snakket med over nettet, dette fortalte en felles venn.
Nå var det jeg som var knust. Han ville ha tid for seg selv sa han, men at han absolutt ikke ville miste meg som venn. Jeg sa at jeg ikke kunne være vennen hans når jeg fortsatt hadde følelser for han, men at jeg skulle ta litt tid å prøve å komme over han. Da sa han at det var kjipt å høre, men han forstod og at jeg kunne kontakte han når som helst.
Etter flere uker uten noe kontakt, sendte jeg en meld om at jeg var klar for vennskap. Trodde følelsene hadde lagt seg.. og at jeg hadde lagt igjen noen ting hjemme som var hans. Han kom innom for å hente, og vi snakket en stund, bare som venner.
Rett etter han gikk ut døren fikk jeg meld: var koselig å se deg igjen! :)
Og etter at jeg svarte spurte han om jeg hadde funnet noen andre, osv. Jeg svarte ærlig og sa jeg hadde vært på noen dater og at jeg savnet et forhold så jeg var litt på utkikk.
Da svarte han at han og savnet et forhold, at det var kjedelig å være alene. (skjønner ikke helt hvorfor han sier det , når han bare for noen uker siden ikke ville ha forhold)
Vi snakket litt til, men til slutt stoppet jeg å svare, dagen etter sendte han ny meld og ønsket meg en fin kveld, virker som om han prøver å holde samtalen gående over meldinger.
Poenget er at jeg igjen merker jeg fortsatt har følelser for han.. Jeg blir også forvirret over at han nå tar kontakt, vet ikke om det er fordi han prøver å være en venn, eller om det er fordi han ble stresset når jeg fortalte om at jeg dater osv, eller at han kanskje vurderer nå siden jeg skal flytte tilbake neste år. Jeg har aldri vært så forelsket og glad i noen før. Hva burde jeg gjøre nå? Er jo ikke normalt at man skal sende meldinger hver dag når man er venn med eksen, så nå forvirrer han meg

Anonymous poster hash: b793e...6e1

Anonymous poster hash: c8e7b...934

Anonymous poster hash: c8e7b...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...