xxhmj Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg så det at bikkja vår, JRT, fikk tak i litt pellets som lå i buret. Ho begynte jo selvfølgelig å prompe og spy! Ikke noe unaturlig med avføring. Men ho spiser pelletsen og bæsjen dems. Så lurer jeg på om dette kan være farlig for bikkja? Bikkja er ikke nær kaninene hvis ikke jeg er hjemme eller samboer, fordi det tørr vi ikke. Vi følger med hele tiden, men jeg pleier som regel å stenge til der kaninene er, men hver gang jeg går så går ho for å spise bæsjen eller pelletsen. Noen som har noen erfaringer? Bikkja har bare spydd en gang i dag, og det var bare gult ekkel gugge..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Du må passe bedre på! Hunder skal ikke spise pellets. Som du ser, så er det ikke bra for de. Anonymous poster hash: c0500...7c7
xxhmj Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2014 Du må passe bedre på! Hunder skal ikke spise pellets. Som du ser, så er det ikke bra for de. Anonymous poster hash: c0500...7c7 Passe bedre på? Jeg kan da ikke stå på kjøkkenet hvert eneste minutt og følge med. Dette skjedde bare da jeg ga dem mat på morran, men har funnet ut at jeg burde gi kaninene mat når vi legger oss, på den måten får ikke ho tak i det på.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Da får du ta hunden med deg. Ditt ansvar å passe på at den ikke spiser noe den ikke skal. Anonymous poster hash: c0500...7c7
xxhmj Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2014 Da får du ta hunden med deg. Ditt ansvar å passe på at den ikke spiser noe den ikke skal. Anonymous poster hash: c0500...7c7 JRT vår er sta, ho gir seg ikke med det første. Jeg tar ho alltid med, ho følger etter. Men det var noen min så er ho der igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå