Gå til innhold

Motivasjon kom! (dette skal jeg klare)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå ned i vekt, jeg er ikke så overvektig, men jeg er ikke veldig langt unna drømmekroppen. Jeg trenger bare å ta meg sammen og holde meg unna sukker og trene enda hardere. Jeg er Mann i 20 åra. Jeg trenger virkelig et spark bak for å komme igang. Jeg veier 96kg, en del av vekta er muskler, men også fett. Jeg skal ned til 88kg i hvertfall. Gode motivasjon argumenter ? Kom igjen sleng på....

Jeg trenger et realt spark i baken for å komme igang med en sunnere hverdag.

Anonymous poster hash: d7f7c...6b9
Videoannonse
Annonse
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Teit, men enkelt, bare gjør det!

Ikke tenk så mye, ikke let etter motivasjon, alt det der. Start i det øyeblikk du har lest dette, for du vet nok helt sikkert hvordan.

Etter 3 uker er du kommet inn i rutine og resten går av seg selv.

Lykke til!

Skrevet

Sett på musikk som inspirerer deg til å trene! Hvis du har instagram, følg utlandske kanskje norske brukere som driver med slanking eller fitness. Blir veldig motivert av å se andre jeg hvertfall.

Positive argumenter:

Du får mere ork, du lever lengre, du blir i bedre humør, du kommer til å syns det er morsomt å eksperimentere med mat, (hvordan få ting du liker til å bli sunnere?) du blir er forbilde/inspirasjon for venner og familie evt barn. Oppgaver som hugge ved blir lettere, støvsuge og flytte på sofaer osv. Blodtrykket ditt synker og du sover bedre. Det blir lettere å gå opp trapper/bakker. Du får bedre selvtillit. Du blir evt mer attraktiv, for de som bryr seg mer om utseende enn personelighet. ;) kommer ikke på mer i slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...