Gå til innhold

Hold-in/shaping-undertøy selv om du er slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere det selv om dere er slanke/trente? Jeg er selv slank, men har litt mer slappe lår enn jeg hadde foretrukket, og hvis jeg går i helt tighte kjoler, så legger jeg merke til litt lovehandles. Men føler det blir så drøyt å gå med hold-in når jeg er såpass tynn.

Anonymous poster hash: 27bec...420

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei, jeg går ikke med det, selv om jeg ikke er noe tynn :) Skal vel ikke jukse frem en kropp :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tenker at det kommer ann på hva du føler deg vel med mer enn om du er slank eller ikke, undertøy som former og holder er ikke beregnet på "tykke som vil jukse seg til en figur" det er like mye ment for at klærne skal henge penere på kroppen uansett størrelse.. Hvis ikke ville de neppe kommer fra xs til xl liksom..

Endret av Carrot
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenker at det kommer ann på hva du føler deg vel med mer enn om du er slank eller ikke, undertøy som former og holder er ikke beregnet på "tykke som vil jukse seg til en figur" det er like mye ment for at klærne skal henge penere på kroppen uansett størrelse.. Hvis ikke ville de neppe kommer fra xs til xl liksom..

Veldig godt poeng.

Og 'jada' jeg har en slik underkjoletypeaktig sak, og bruker den under enkelte av kjolene mine... selv om den er str. xs....

Skrevet

Jeg er ung, slank og godt trent, men enkelte kjoler sitter veldig mye penere med en truse med høyt liv eller underkjole under. Det er kjolen det er noe i veien med, ikke kroppen min ;)

Anonymous poster hash: 06d8d...e69
Skrevet

Skulle gjerne brukt det siden magen står litt mer ut enn tidligere selv om jeg er ganske slank. Men orker ikke ha på meg noe trangt (føler meg liksom tykk med det...), og finner ikke noe i XS som jeg syns holder inne nok til at det er vits å lide for.. ;)

Anonymous poster hash: 705fa...555
Skrevet

Ja bruker hold inn hver gang jeg bruker kjole/skjørt, alså 2-3 ganger i uka. Har en sånn hold in sak som ser ut som en sykkelshorts. Jeg er tynn, 168/50, men problemområdet er magen. Jeg har alltid hatt litt mage, til min store forvilelse, har alltid sjems av den, og gjemmer den alltid.

Anonymous poster hash: e8939...263
Gjest Tigress
Skrevet

Nei, brukar aldri hold-inn. Eg er ikkje nett radmager, men slank og veldreid. Eg brukar berre underskjørt og underkjole under klede. Eg har ein slik litt trang underkjole-sak, men han held ikkje inn noko særleg, eg brukar han mest som underkjole til veldig korte kjolar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...