Gå til innhold

Søte/snille/morsomme ting kunder sier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget inspirert av "Dumme ting kunder sier"-tråden, så tenkte jeg at vi kan jo fokusere litt på det positive ved kundene våre også :jepp: Jeg begynner ;)

På mandag var det en eldre herremann innom butikken jeg jobber i. Han var fra England, og skulle kjøpe seg hansker til den kalde norske vinteren. Hele mannen var s¨utrolig søt og koselig! Han pratet og pratet, og flørtet på den typiske britiske måten. Da han skulle betale så han et veggord vi har på skapet bak kassen; "Eat well, live good and laugh forever" eller noe sånt. Han spurte meg om "do you live by that?" og jeg bare; ja, tror da det. Da sa han at han ønsket han var 60 år yngre og blunket til meg, slik dødsgamle menn gjør :ler: Ser litt creepy ut, nå som jeg skrev det ned, men han var bare søt! :ler:

Alt i alt, en utrolig hyggelig opplevelse! Han sa han var 84 år, og kona var 80 og de var på sin fjerde tur gjennom Norge på hurtigruten. Så kom kona tuslende inn, og de gikk ut, hånd i hånd. Jeg ble jo helt forelska i det gamle paret :hjerte:

Nå vil jeg høre deres koselige historier! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en eldre dame innom som holdt på å ta til tårene fordi jeg visstnok var så hyggelig mot hun og hørte på det hun hadde å si, hun husker jeg godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...