Gå til innhold

noen som har prøvd..

Fremhevede innlegg

Skrevet

wellex?

er en type slanketabletter som skal tas 30 min. før hvert måltid?

noen som har prøvd, og sett resultater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det bare vært en slankepille som virket så hadde vi alle vært slanke for lenge siden .. :roll:

Skrevet
Hadde det bare vært en slankepille som virket så hadde vi alle vært slanke for lenge siden .. :roll:

:Nikke:

Spis sunt og tren :wink:

Skrevet

ja, jeg trener 5 dager i uken.. og spiser for det meste sunt (prøver iallefall) :-?

Men, en venninne prøvde wellex, og var fornøyd, men jeg lurte bare på om det var andre som hadde fått bra resultat

:)

Skrevet

Hadde også en veninne som prøvde dette, så ikke noe forskjell på henne.

Etter som hun sa stod det i paknings vedlegget at Wellex funket best dersom man slanket seg samtidig som man tok pillene....

Som sagt her før, hadde det funnets et slankemiddel som funket hadde alle vært tynne og de pillene hadde det nok ikke vært noe behov å reklamere for :sjarmor:

Skrevet

Jeg har prøvd slankepiller som skulle "ese i magen" og gjøre at man ikke spiste så mye. De ødela fordøyelsen min. Dette er riktignok 15-16 år siden, men siden ikke fedmeproblematikken er borte enda, regner jeg med at det ikke er kommet noen vidunderkur.

Mitt råd - ikke ta piller som kødder med fordøyelsessystemene om du ikke må pga. sykdom.

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de ikke virker.. Prøv heller ett Grethe Roede kurs, da lærer du ihvertfall mye om hva kroppen trenger etc.. Jeg tok ett kurs for 2 år siden og tok av meg 11 kg på de ukene kurset varte.

tusjen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...