AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hei Jeg skal i bryllup i sommer og lurte på om jeg kunne gå med hårbøylen som jeg selv brukte da jeg giftet meg. Da hadde jeg oppsatt hår, denne gangen tenkte jeg å ha rolige krøller slik at det ikke blir så stivpyntet. Hårbøylen ligner veldig på denne. Jeg vil jo uansett ikke bli penere enn bruden, men det er jo ikke sikkert hun ville valgt hodepynt i det heletatt. Syns det er synd at jeg ikke kan bruke den siden den mer en en gang siden den kostet så mye. Derfor hadde jeg håpt å få brukt den. Anonymous poster hash: dd9ab...194
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Min er litt større enn den på bildet men ligner veldig. Anonymous poster hash: dd9ab...194
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 tror ikke en slik hårbøyle vil ta så veldig mye oppmersomhet. Pass på å ha en ellers nedtonet og fin kjole så går det bra Tiara derimot, blir kanskje litt vel mye Anonymous poster hash: 7c3e5...8e4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Om du legger ut bilde av din egen hårbøyle blir det lettere å gjøre seg opp en mening. Anonymous poster hash: 446d8...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Om du legger ut bilde av din egen hårbøyle blir det lettere å gjøre seg opp en mening. Anonymous poster hash: 446d8...7b6 Hvordan legger jeg inn bilde nå da? Anonymous poster hash: dd9ab...194
Gjest Hjertesukk Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Tiara skal man ALDRI bruke som gjest i bryllup, med unntak av kongelige aftenbryllup. En litt diskré hårbøyle med litt bling på kan gå greit, men da bør du tone ned kjole og hår slik at ikke noen får inntrykk av at du prøver å overgå bruden:) (spesielt om det viser seg at hun har en enkel kjole og er uten hårpynt.. uff, da hadde jeg ikke følt meg bra ).
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Fant dette: " You'd think we wouldn't even have to mention this one, but you'd be surprised by what attention-seeking guests have tried to pull off. So, we'll just state it plainly: Do not, under any circumstances, wear a tiara to any wedding other than your own. Not only is it disrespectful to the bride, it'll just make you look desperate and ridiculous. This rule, of course, extends to crowns, ornamental headbands or anything else that could be mistaken for a tiara or any other headpiece the bride may choose to wear." På TLC sin hjemmeside.. Tror det summer opp det meste Jeg hadde IKKE brukt hårbåndet som jeg hadde i mitt eget bryllup i noen andres bryllup.. :-) Anonymous poster hash: 89ce5...bed 2
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Det der er ikke en tiara, men en hårbøyle. De sitatene over blir da litt tullete. TS: Hvilken farge skal du ha på kjolen?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Det der er ikke en tiara, men en hårbøyle. De sitatene over blir da litt tullete. TS: Hvilken farge skal du ha på kjolen? Kan du ikke lese? "Ornamental headbands or anything else that could be mistaken for a tiara or any other headpiece the bride may choose to wear" og i dette tilfellet brukte TS hårbøylen i sitt eget bryllup, ergo det er noe en brud kunne ha valgt. Jeg hadde ikke gått med hårbøylen, TS. Du kan fint la være. Anonymous poster hash: 89ce5...bed 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Kan du ikke lese? "Ornamental headbands or anything else that could be mistaken for a tiara or any other headpiece the bride may choose to wear" og i dette tilfellet brukte TS hårbøylen i sitt eget bryllup, ergo det er noe en brud kunne ha valgt. Jeg hadde ikke gått med hårbøylen, TS. Du kan fint la være. Anonymous poster hash: 89ce5...bed Vel Jeg spurte bruden selv jeg og hun sa det var null problem å bruke den Anonymous poster hash: dd9ab...194
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Vel Jeg spurte bruden selv jeg og hun sa det var null problem å bruke den Anonymous poster hash: dd9ab...194 Du får jo håpe at bruden ikke bare sier det for å ikke lage drama da. Det er jo ikke hun som driter seg ut, det er jo deg Anonymous poster hash: 89ce5...bed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå