Gjest dritt lei! Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 jeg er dritt lei av gubben! vi har et barn sammen og det er nok noe av det eneste som holder meg igjen der.. selv om jeg en sjelden gang kan merke at jeg er veldig gla i ham også - :-? Gubben er sur, kritisk, elsker å klage, gidder ikke høre på det jeg har å si, snakker vi om feks sex sier han 1)du må få deg en elsker 2)ja, du er ikke fornøyd med prestasjonene mine :-x :-x uansett hva jeg prøver å ta opp så blir han enten sur eller klagete.. evt leker lei seg... jeg er dritt lei av å ha en tiltaksløs gubbe som ikke kan si hva HAN mener eller føler eller evt som gidder å høre etter når jeg sier at jeg ikke er fornød med å ha det slik.. :-( :-x hva gjør jeg!??
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Skjønner hva du mener! Hva er det med menn i dag? Er det 68´erne som har laget dotter av dem alle sammen? Det er også min erfaring at mange menn... eller gutter rettere sagt, er noen tiltaksløse, vatnisser uten egene meninger. *argh* Og HAR de meninger, så er de ofte negativt ladet. Mye klaging, men alt for lite action. Hvor er disse flotte, sterke, LØSNINGSORIENTERTE mennene som også har et glimt i øyet med selvtillit og selvinnsikt????? Finnes de ikke lengere? Hmm.. Vurderer sterkt å ta en "Celina" og finne meg en MODEN mann....
Gjest Gallions Skrevet 28. mai 2004 #4 Skrevet 28. mai 2004 Helt enig med gjest over her. Hva søren er det menn i dag? Består de av en gjeng med dotter hele gjengen? Vis meg EN mann som mer dugandes... Et eller annet har gått feil i gen-leddene asså. NÅR ble menn så pinglete som i dag? Tror nordmennene er ekstra innadvendte og rare...usikre på seg selv og dottete. Til deg med problemmann: dra på ferie bort fra ham ja...finn deg gjerne en spennende elsker. Han sa det jo selv! Herregud, en mann som høres SÅ grinete ut- hva skal du med en slik stut da? Finn deg noe nytt og friskt! Går ikke an å forbedre slike inngrodde trege menn, vet du. La han råtne som mosen gror fast i steiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå