AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hei! Må på forhånd beklage ekle detaljer, men jeg har ett STORT problem.. har i mer eller mindre grad slitt med hemorider siden jeg var 18(er nå 27), og har tidligere fått god hjelp av scheriproct stikkpiller og salver.. problemet er nå at det gjør så hel***** vondt å gå på do, siden det føles som om hele tarmen min sprekker, og smerten varer i MINIMUM 10 timer etterpå.. idag sprakk den ene hemoriden, så den kom en del frisk blod, og jeg var i nærheten av å besvime etterpå.. har vært uheldig med hard mage i det siste, så de har nok mye å si.. føler jeg har prøvd det meste av behandlinger og kjærringråd.. sitter as we speak med en ispose på stumpen min og nå tørr jeg rett og slett ikke å sette inn noe stikkpiller.. det jeg lurer på er om andre sliter med SÅ store smerter, og om det er meningen man skal leve med det? ser ganske svart på det akkurat nå er det noen som har erfaring med operasjon? hvis så, er dette veldig smertefullt og.. blir det i det hele tatt bedre? beklager ekle detaljer, men jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre håper på tips og råd <3 Anonymous poster hash: 8411f...63c Anonymous poster hash: 8411f...63c Anonymous poster hash: 8411f...63c Anonymous poster hash: 8411f...63c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Jeg ville hørt med legen, fortalt det du forteller her, og jeg vil tro du kan være aktuell for operasjon. Du skal ikke gå å ha det så vondt over lang tid/gjentatte ganger! Jeg har fått hemorroider etter fødselen, og det er ikke i nærheten av slik du beskriver her, det kommer med jevne mellomrom en hemorroide ut, som blir vond og stor, men jeg bare kjører på med salve (alcos-anal) og så blir den borte (for en stund). Anonymous poster hash: 67c65...a31
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 I mellomtiden kan du smøre med xylocain. Og scheroproct. Det tar smertene så du kan bevege deg uten at det føles som du skal revne der bak, og du får gått på do. Så ville jeg ringt ig bestilt legetime!Anonymous poster hash: 1b594...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå