Shira Skrevet 27. februar 2014 #1 Del Skrevet 27. februar 2014 Hei igjen! Nå maser jeg fælt føler jeg Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med furminator til langhåret katt? Jeg bestilte nettopp en, skjønner dere. Tok sjansen. Noen positive og/eller negative erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 27. februar 2014 #2 Del Skrevet 27. februar 2014 Funker fint på min Maine Coon. Den fjerner det som er av løs pels og lugger ikke (forutsetter at du ikke går løs på floker med den). Katten liker den og maler mens det hele foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Del Skrevet 27. februar 2014 Kun brukt på korthåret katt, men fungerte supert der. Tok herlig masse hår, så det ble tilsvarende mindre på sofa, tepper, gardiner og klær. På noen langhårede kan den muligens ta noe dekkhår også, men om utseende er viktig så får du bare unngå å bruke den dersom det viser seg at den tar for mye dekkhår. Sørg for at katten ikke har knuter i pelsen der du bruker furminatoren. Anonymous poster hash: 3d815...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 27. februar 2014 #4 Del Skrevet 27. februar 2014 Den tar ikke dekkhår, bare underull. Det er en egen furminator for langhåret, så dersom det er denne du har kjøpt så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Del Skrevet 27. februar 2014 Bruker den på Mops og den er helt fantastisk! Stor forskjell på hår som ligger rundt før og etter Furminator Den tar virkelig alt, og det går mye fortere å gjøre seg ferdig. Godt kjøp! Anonymous poster hash: c9deb...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg kjøpte den til langhåret så håper den tar det meste. Har hår på bordet og i maten og på kjønnsorganer under sexakten -.- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg kjøpte den til langhåret så håper den tar det meste. Har hår på bordet og i maten og på kjønnsorganer under sexakten -.- Takk for info? Anonymous poster hash: 98255...d79 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 27. februar 2014 Takk for info? Anonymous poster hash: 98255...d79 Problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Del Skrevet 27. februar 2014 Problem? TMI. On topic: Jeg har brukt den på en BC med ekstremt mye pels med svært god erfaring. Bare pass på å sett på den plasthylsen etter bruk og ikke legg den fra deg på gulvet. Hilsen hun som greide å snuble i sin og måtte på legevakten for å si under tærne. IKKE godt. Anonymous poster hash: 2ef74...4cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Del Skrevet 27. februar 2014 Haha! Jeg ville nok begynt med å kaste katten ut av soverommet, men furminatoren bør også hjelpe. Anonymous poster hash: 3d815...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 27. februar 2014 Haha! Jeg ville nok begynt med å kaste katten ut av soverommet, men furminatoren bør også hjelpe. Anonymous poster hash: 3d815...75b Tenkte å vende de av med det, men ho ene er så knytta til meg at ho mjauer hvis jeg er bak en stengt dør :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #12 Del Skrevet 27. februar 2014 Tenkte å vende de av med det, men ho ene er så knytta til meg at ho mjauer hvis jeg er bak en stengt dør :/ Da er hun ikke knyttet til deg, da har hun separasjonsangst. Er en forskjell. Anonymous poster hash: 27f01...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 27. februar 2014 Da er hun ikke knyttet til deg, da har hun separasjonsangst. Er en forskjell.Anonymous poster hash: 27f01...ba3 Jeg tror jeg kjenner katten min bedre enn deg :S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #14 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg tror jeg kjenner katten min bedre enn deg :S Eventuelt så ser du deg blind fordi du blander betegnelsen angst med kjærlighet. Mye koseligere å mene at katten savner deg fordi hun er glad i deg enn at hun rett og slett ikke tørr å være alene. Du får tro hva du vil, men det høres skrekkelig mye ut som angst. Uansett, avsporing, jeg stopper her. Anonymous poster hash: 27f01...ba3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 27. februar 2014 #15 Del Skrevet 27. februar 2014 Bruker furminator på hund. Har bare positive ting å komme med Den funker aldeles utmerket, nesten slik at man skreller av overflødig pels. Så slipper man å gå over med støvsugeren like mange ganger som tidligere. Den er dyr, men verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #16 Del Skrevet 28. februar 2014 Bare jeg som ikke liker furminator ? Syns det virker som den "lugger" og i tillegg så blir pelsen veldig statisk av den . Anonymous poster hash: 53bce...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå