AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Finnes det noe maling/tusj osv på Jernia eller Byggevare for å dekke brune striper på døra - ser jo stygg ut. Døra / veggen er hvit. Vi skal selge leilighet så vil vi dekke det over Anonymous poster hash: fceeb...1ef
Gjest Badabing Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Kommer litt an på hvor dype de er, men hvis det bare er tynne riper, kan du kjøpe en slags liten voksbit på f.eks Byggmakker. Tror du får disse i Egghvit og hvitt. Ellers kan du kjøpe små prøvebokser med maling til rundt 65 kroner.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Prøv den svampen som du får kjøpt i dagligvare butikker, den heter Magic et eller annet fra Scotch. Finner den sammen med husvask artikler. Jeg hadde noen stygge, svarte merker i kjøkkeninnredningen som jeg aldri fikk vekk med klut og såpe. Og trodde de måtte bli der. Så kjøpte jeg denne svampen til noe annet egentlig, men tenkte jeg bare skulle prøve siden den skryter av at den fjerner "alt". Og jaggu tok den de sorte merkene! Ble helt borte! Så den sverger jeg til på alt av vanskelige merker nå. Kostet 24 kr for 2 stykker. Så verdt et forsøk! Anonymous poster hash: a3b42...b34
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Finnes det noe tusj eller noe annet for å fylle inn riper og hakk i vegger og dører? De som bodde her før har ripet opp overalt, men jeg orker ikke male hele huset. Anonymous poster hash: 30ae3...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå