Shira Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Nå er jeg rimelig lei, for å si det sånn. Jeg har to langhårete katter som røyter MYE. Jeg dusjer de og jeg børster de uten at det hjelper. Tenkte å bytte til Royal Canin hud og pels fór; er det noen som har noen erfaringer med det? Det begynner å gå litt utover sexlivet også faktisk ettersom det er hår på forskjellige kroppsdeler under akten
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Hva slags fôr får de nå? Viktig for katter er at de stelles/børstes jevnlig, samt får et godt kvalitetsfôr med rikelig gode proteiner, fettsyrer og vitamin E og B. Kattene skal jo røyte i sesongene, men om de er innekatter kan de gjerne røyte hele tiden. Noen katter blir bedre av B-vitaminsprøyter, isåfall må man se på fôret da de tydeligvis ikke får i seg alt de trenger der. Og så kan du jo høre med veterinæren om det hjelper med fiskeolje eller lignende til katter? Jeg har bare brukt det til hund, men aner ikke om det fungerer på katt også. Anonymous poster hash: dd351...11d
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 kjøp furminator :D funker som bare rakkern!!!
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2014 kjøp furminator :D funker som bare rakkern!!! Bestilte faktisk i stad! :D
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Bestilte faktisk i stad! :D den er magisk!! alle som har hårete dyr (langhårete eller bare hårete) burde ha en sånn! fikk av katten min helt drøye mengder med hår en dag å nesten all pelsen de skal ha av om våren var borte
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2014 Hva slags fôr får de nå? Viktig for katter er at de stelles/børstes jevnlig, samt får et godt kvalitetsfôr med rikelig gode proteiner, fettsyrer og vitamin E og B. Kattene skal jo røyte i sesongene, men om de er innekatter kan de gjerne røyte hele tiden. Noen katter blir bedre av B-vitaminsprøyter, isåfall må man se på fôret da de tydeligvis ikke får i seg alt de trenger der. Og så kan du jo høre med veterinæren om det hjelper med fiskeolje eller lignende til katter? Jeg har bare brukt det til hund, men aner ikke om det fungerer på katt også. Anonymous poster hash: dd351...11d De får Maine Coon adult fra Royal Canin
Shira Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2014 den er magisk!! alle som har hårete dyr (langhårete eller bare hårete) burde ha en sånn! fikk av katten min helt drøye mengder med hår en dag å nesten all pelsen de skal ha av om våren var borte Bra å høre! Da blir jeg nok fornøyd
Gjest Lille-pus Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Kan bare støtte opp om anbefalingen mht. Furminator Med mine 3 korthårede/-pelsede grer jeg av sånn en halv katt hver gang vi grer. Samt at de alle 3 nærmest elsker å bli gredd med den. Bare go'ord herfra om Furminator. Merk at det er forskjell på utgaven beregnet på lang pels mot den som er beregnet på kort pels.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå