AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Vet ikke om denne passer på singelforumet eller samlivsforumet eller noe annet sted, så bare flytt den om dere vil Nå må dere hjelpe meg å avslutte en diskusjon her. Saken er nemlig at kjæresten min er en kjekk og sjarmerende fyr, med ekstreme skylapper Han skjønner ikke når jenter legger an på ham, og svarer høflig på meldinger eller bare reiser seg opp og går dersom en jente legger an på ham et eller annet sted. "Hun er jo bare hyggelig" sier han, men mener at dersom en fyr gjør det samme på meg så er han "såååå tydelig interessert." Mannfolk Så, her om dagen var han på trening (ja, kjæresten min, jeg vet det er mulig du leser dette, men du vet jeg er slarvekjerring på KG) og det var flere gutter der som drev med frivekter. Så kommer det en jente inn, ser seg rundt og går rett bort til ham for å spørre om han har vektskiver med spesifikt vekt. Han sier at dessverre, han har ingen. Da er det to-tre andre gutter i nærheten som skyter inn at DE har vektskiver hun kan få. Kjæresten min fortalte meg dette fordi han syntes det var veldig morsomt at de var så "på" når det gjaldt kontakt med henne, og var helt uenig med meg da jeg sa at dette måtte være en måte for jenta å ta kontakt med ham på - det er ikke et stort senter, og det er veldig lett å se hvor vektskivene er, så hvorfor spurte hun ham istedet for de 2-3 andre som hadde de synlige? Hjelp meg, hvem har (sannsynligvis) rett? Jeg synes det er litt morsomt at han er så naiv, men som kvinnfolk selv så føler jeg dette var en flørtetaktikk fra hennes side. Er ikke første gangen heller, men jeg er sikker på at ei dame kunna ha kledd av seg foran ham og han bare hadde trodd at hun hadde fått en akutt, allergisk reaksjon eller noe Søte, søte mannfolket mitt Så, hva tror dere? Og kanskje noen andre har lignende historier om gutter og jenter som bare ikke skjønner det? Anonymous poster hash: 262b6...c33 1
Tøytigern Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Vil du folk skal si til deg at -Ja, du har en fantastisk kjæreste som ikke legger merke til andre damer, eller hva er det egentlig du spør om? 3
Salmonella Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Ser ikke helt "problemet". Gjør det noe at han er slik? Går det til det steget at damer begynner å tafse på han, spør etter telefonnummer og slike ting så vet han vel å si ifra hvordan ståa er?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Haha, nei, jeg tror dere misforstår, dette er en vennskapelig diskusjon og absolutt ikke et problem Jeg bare lurte jeg, og om andre folk vet av flere som er sånn. Prøvde å formulere det humoristisk, men klarte det tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 262b6...c33
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Om jeg skal spørre noen om noe på et treningssenter, velger jeg ut den av dem som ser snillest ut. Kan hende jeg setter øynene i den personen Grunnen til at jeg gjør det, er at jeg ikke ønsker et frekt svar, selv om det er lite sansynlig at jeg får et frekt svar 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Jeg posta det i singelforumet for å høre om det var en slags tilnærmingstaktikk. Vi har vært sammen i ganske mange år, så jeg er litt utdatert på dagens sjekketeknikker (og det er tydeligvis han også). Var ikke meningen å skryte. Anonymous poster hash: 262b6...c33
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Om jeg skal spørre noen om noe på et treningssenter, velger jeg ut den av dem som ser snillest ut. Kan hende jeg setter øynene i den personen Grunnen til at jeg gjør det, er at jeg ikke ønsker et frekt svar, selv om det er lite sansynlig at jeg får et frekt svar TS her. Takk for koselig svar, sånn hadde jeg ikke tenkt på det Mulig han ikke er naiv da, og at det er sånn det er! Ved nærmere ettertanke hadde jeg nok gjort det samme som deg. Anonymous poster hash: 262b6...c33 2
Betty Blue Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Haha, nei, jeg tror dere misforstår, dette er en vennskapelig diskusjon og absolutt ikke et problem Jeg bare lurte jeg, og om andre folk vet av flere som er sånn. Prøvde å formulere det humoristisk, men klarte det tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 262b6...c33 Jo, jeg forsto deg 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes på ingen måte at det er åpenbart at den situasjonen du beskriver dreier seg om sjekking. Anonymous poster hash: 3e84a...294 5
Tøytigern Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Jeg posta det i singelforumet for å høre om det var en slags tilnærmingstaktikk. Vi har vært sammen i ganske mange år, så jeg er litt utdatert på dagens sjekketeknikker (og det er tydeligvis han også). Var ikke meningen å skryte. Anonymous poster hash: 262b6...c33 Haha, nei, jeg tror dere misforstår, dette er en vennskapelig diskusjon og absolutt ikke et problem Jeg bare lurte jeg, og om andre folk vet av flere som er sånn. Prøvde å formulere det humoristisk, men klarte det tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 262b6...c33 Jeg tro bare det er meg som ikke skjønner helt kvinners måte å tenke på Jeg tror hun 1) spør den fyren som ikke ser ut som han bruker vektene selv og 2)spurte den fyren som så ut som han var minst trolig til å prøve å sjekke henne opp og bli macho, når hun spurte etter vekter. Og jeg vil tro hun hadde riktig intusisjon, siden de andre der ble voldsomt på hugget... 3
Gjest Listerine Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Det hadde definitivt vært et forsøk på å sjekke han opp fra min side. 1
Betty Blue Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Vet ikke om denne passer på singelforumet eller samlivsforumet eller noe annet sted, så bare flytt den om dere vil Nå må dere hjelpe meg å avslutte en diskusjon her. Saken er nemlig at kjæresten min er en kjekk og sjarmerende fyr, med ekstreme skylapper Han skjønner ikke når jenter legger an på ham, og svarer høflig på meldinger eller bare reiser seg opp og går dersom en jente legger an på ham et eller annet sted. "Hun er jo bare hyggelig" sier han, men mener at dersom en fyr gjør det samme på meg så er han "såååå tydelig interessert." Mannfolk Så, her om dagen var han på trening (ja, kjæresten min, jeg vet det er mulig du leser dette, men du vet jeg er slarvekjerring på KG) og det var flere gutter der som drev med frivekter. Så kommer det en jente inn, ser seg rundt og går rett bort til ham for å spørre om han har vektskiver med spesifikt vekt. Han sier at dessverre, han har ingen. Da er det to-tre andre gutter i nærheten som skyter inn at DE har vektskiver hun kan få. Kjæresten min fortalte meg dette fordi han syntes det var veldig morsomt at de var så "på" når det gjaldt kontakt med henne, og var helt uenig med meg da jeg sa at dette måtte være en måte for jenta å ta kontakt med ham på - det er ikke et stort senter, og det er veldig lett å se hvor vektskivene er, så hvorfor spurte hun ham istedet for de 2-3 andre som hadde de synlige? Hjelp meg, hvem har (sannsynligvis) rett? Jeg synes det er litt morsomt at han er så naiv, men som kvinnfolk selv så føler jeg dette var en flørtetaktikk fra hennes side. Er ikke første gangen heller, men jeg er sikker på at ei dame kunna ha kledd av seg foran ham og han bare hadde trodd at hun hadde fått en akutt, allergisk reaksjon eller noe Søte, søte mannfolket mitt Så, hva tror dere? Og kanskje noen andre har lignende historier om gutter og jenter som bare ikke skjønner det? Anonymous poster hash: 262b6...c33 Siden du ikke var til stede på treningssenteret selv, så tenker jeg at det både kan ha vært et kontaktforsøk eller faktisk bare tilfeldig. Men har opplevd det du beskriver, at en tidligere kjæreste mente at jeg var naiv og helt blind for hvor mange som egentlig la an på meg, mens jeg mente de fleste bare var hyggelige og han småparanoid på området. Enkelte ganger hadde han rett, andre ganger er jeg rimelig sikker på at han tok feil. Mitt poeng var uansett at han faktisk måtte stole på at jeg ikke kom til å ville la meg sjarmere, og burde vite at det var ham jeg var glad i og ville ha. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Hva slags diskusjon er det du har klart å få igeng med kjæresten din om dette? Hvis han bare svarer hyggelig og høflig tilbake så spiller det vel ingen rolle om noen prøver å flørte med ham? Anonymous poster hash: e7d30...e82
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 Hva slags diskusjon er det du har klart å få igeng med kjæresten din om dette? Hvis han bare svarer hyggelig og høflig tilbake så spiller det vel ingen rolle om noen prøver å flørte med ham? Anonymous poster hash: e7d30...e82 TS: Det er ingen diskusjon sådan, jeg bare mente det var et sjekkeforsøk, han mente ikke. Så vi er bare uenige, men er ingenting vi diskuterer. Feil formulering av meg Jeg synes bare det er litt morsomt å høre andres synspunkter, jeg vet at kjæresten min aldri ville ha vært utro eller flørtet tilbake så dette er bare uskyldig fra min side. Jeg er klar til å ta feil, og flere av dere begynner å overbevise meg Anonymous poster hash: 262b6...c33
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 Folk lager problemer ut av det utroligste. Anonymous poster hash: e7d30...e82
Betty Blue Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Jeg tro bare det er meg som ikke skjønner helt kvinners måte å tenke på Jeg tror hun 1) spør den fyren som ikke ser ut som han bruker vektene selv og 2)spurte den fyren som så ut som han var minst trolig til å prøve å sjekke henne opp og bli macho, når hun spurte etter vekter. Og jeg vil tro hun hadde riktig intusisjon, siden de andre der ble voldsomt på hugget... Det er godt tenkt . Jeg tror mange kvinner tenker slik når de ikke vil sjekkes opp, da nærmer de ser den som ser minst interessert ut i at hun har entret rommet. Men samtidig nevner TS at hun ser at mange kvinner pleier å kontakte ham og ville snakke med ham, og da kan det tenkes at han i blant også egentlig sjekkes opp uten at han helt får det med seg . Endret 27. februar 2014 av Ibsenfrue
Betty Blue Skrevet 27. februar 2014 #17 Skrevet 27. februar 2014 Hva slags diskusjon er det du har klart å få igeng med kjæresten din om dette? Hvis han bare svarer hyggelig og høflig tilbake så spiller det vel ingen rolle om noen prøver å flørte med ham? Anonymous poster hash: e7d30...e82 Det er nok bare en humoristisk diskusjon mellom dem . Ikke noe som er preget av egentlig sjalusi, slik mange her inne feilaktig ser ut til å tro.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #18 Skrevet 27. februar 2014 Men samtidig nevner TS at hun ser at mange kvinner pleier å kontakte ham og ville snakke med ham, og da kan det tenkes at han i blant også egentlig sjekkes opp uten at han helt får det med seg . Og da er det veldig viktig for ts å overbevise ham om at det er dette som skjer. Hadde det vært min mann hadde jeg latt ham leve i lykkelig uvitenhet. Anonymous poster hash: e7d30...e82 2
Betty Blue Skrevet 27. februar 2014 #19 Skrevet 27. februar 2014 Og da er det veldig viktig for ts å overbevise ham om at det er dette som skjer. Hadde det vært min mann hadde jeg latt ham leve i lykkelig uvitenhet. Anonymous poster hash: e7d30...e82 Eh. Jaha.... Hvorfor det? Hun er vel trygg nok på seg selv da, til å vite at hun kan påpeke det, uten at hun er redd for at han skal forlate henne for noen andre av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #20 Skrevet 27. februar 2014 Folk lager problemer ut av det utroligste. Anonymous poster hash: e7d30...e82 Må visst gjenta meg i det uendelige: Det er vitterlig ikke et problem, kun en humoristisk uenighet Det er godt tenkt . Jeg tror mange kvinner tenker slik når de ikke vil sjekkes opp, da nærmer de ser den som ser minst interessert ut i at hun har entret rommet. Men samtidig nevner TS at hun ser at mange kvinner pleier å kontakte ham og ville snakke med ham, og da kan det tenkes at han i blant også egentlig sjekkes opp uten at han helt får det med seg . Det er nok bare en humoristisk diskusjon mellom dem . Ikke noe som er preget av egentlig sjalusi, slik mange her inne feilaktig ser ut til å tro. Tusen takk, Ibsenfrue Du får sagt det litt bedre enn meg, du har helt rett i det du sier. Ingen sjalusi inn i bildet, jeg vet han bare vil ha meg og synes det er morsomt å erte ham med at han er litt populær (og han "mobber" meg med det samme). Anonymous poster hash: 262b6...c33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå