AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 For en tid tilbake hadde jeg og sambo(begge 27) en nedperiode..å det resulterte i at han snudde seg til en venninne(felles), og brukte mye tid på henne. Dvs, han sendte meldinger med henne,snakka generelt mye med henne, og det var innholdet i disse samtalene som plaget/plager meg. Tonen var flørtende(fra hans side),og på mange måter virket det som om han la inn aksjer eller noe..sjekket om gresset var grønnere. Tok jo dette opp med ham såklart,men han påsto det ikke lå noe bakom.. Kort og greit; vi kom oss videre på et vis. Så, for en god stund siden( ca 2 år kanskje) møtte jeg en fyr ute på byen. Han var veldig frempå, og inviterte meg vel mer eller mindre ut på date der og da. Han virket veldig bestemt på at han ville ha noe med meg å gjøre...Selvfølgelig avslo jeg. Dagen etterpå hadde jeg fått en venneforespørsel fra han...! Denne svarte jeg ikke på...nå, en god stund etterpå har jeg møtt han et par ganger ved noen anledninger,for vi har visst ganske mange felles venner. På en fest la vi hverandre til på denne snapchatten, og har kommunisert litt via den. Ikke noe upassende altså. Han har fått seg dame,jeg har fortsatt sambo. Meeen...jeg tar meg selv i å være litt nysgjerrig på fyren..:/ når jeg sender en snap sender jeg jo til hele vennelista ,men sitter å følger med om han åpner den eller ikke..å håper på å få en tilbake. Jeg kjenner ham ikke egentlig,vet ingenting om hvordan han er som person,så jeg føler jo selv at det bare er selve spenningen jeg er ute etter...jeg vet liksom ikke. Jeg er fortsatt glad i samboeren min,men ting er så forutsigbart. Vi har vært sammen i mange år, og vi har det ikke dampende hett, vi har lite sex,han er mye borte osv... Vi har et a4-forhold på mange måter,og det er så lite igjen av romantikk og spenning mellom oss,så jeg "unskylder" meg på en måte for hvordan jeg styrer nå..sambo gjorde nok antageligvis det samme den gangen Han holdte på. Ingen av oss har vært utro,og det har jeg heller ikke tenkt til,men i fare for å høres klisjé ut: jeg vil ha spenning,og jeg vil ha en som VIL ha meg,på alle måter.. Som nevnt tidligere, det med denne andre fyren er overhodet ikke noe som går over noen grense altså.. Han har ikke kommet med noe upassende til meg,og ikke jeg til han heller. Jeg har ikke følelser eller noe, og det har ikke han heller. Han aner ikke at jeg tenker litt på han av og til. Er det flere som har det slik? Hva gjør dere med det? Anonymous poster hash: 92034...e3f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 jeg har hatt det slik..endte opp med brudd siden ingen av oss greide og dekke behovene til hverandre til slutt og vi hadde prøvd lenge nok. noen ganger er det like greit å kaste inn håndkle. jeg ser også at du nesten finner unnskyldninger på hvorfor du har kontakt med han andre.varseltegn. jeg tror forholdet ditt er på vei mot stupet Anonymous poster hash: 14d95...88f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Veeel,kontakt og kontakt. Vi har i grunnen ikke kontakt,annet så på snapchat? Å det kan vel ikke kalles direkte kontakt..er ikke sånn at vi snakker med hverandre egentlig. Å ikke er det snakk om mange bilder man har sendt heller. Å bildene,de er av en ganske nøytral art. Jeg sender de jo også til alle andre på lista. Så, det er ikke noe som foregår mellom oss. Det er bare jeg som søker oppmerksomhet heller,det skal jeg være så ærlig å si...det høres kanskje veldig teit ut,men det er nesten som at jeg skulle ønske at han viste meg oppmerksomhet. Ikke for at jeg kommer til å gjøre noe med det,for jeg er ikke den typen som liker å gå bak ryggen til folk. Så det er veldig domt at meg å ville ha oppmerksomhet bare for å avslå noen...vil bare ha bekreftelse...! Er bare ikke rette måten å få det på,og det skjønner jeg.. Men at noen vil bli kjent med deg,HA deg osv.. Det er jo en deilig følelse.. hadde sambo enda vist meg det,så hadde jeg nok ikke brydd meg så hardt om å få det andre steder. Noen tenker kanskje; for å få det må du gi det. Det HAR jeg gjort. For til tross for at man har vært sammen lenge,så burde man kunne vise oppmerksomhet til kjæresten sin. Men han syns det er kleint, falskt, "over the top" osv..prøver jeg å holde ham i hånden når vi er ute blandt folk,så ser han bare rart på meg. Gir jeg ham et kyss er det nesten som at han skjemmes. Sååeh..han er ferdig med sånt. Hjemme går det høvelig greit,men da skal man gjerne ha sex også. Det er ikke nødvendigvis det jeg vil hver gang...hoff, for noen verdensproblemer.. Skal slutte å se romantiske filmer og serier,man blir jo ille påvirket.Anonymous poster hash: 67c43...9f5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Ts over btw:)Anonymous poster hash: 67c43...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå