AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hva mener dere? Hvordan bør første dater foregå for å bli kjent nok? Hvor tidlig ha sex? Formeninger?Anonymous poster hash: 1134b...9ad
Tøytigern Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Hva mener dere? Hvordan bør første dater foregå for å bli kjent nok? Hvor tidlig ha sex? Formeninger?Anonymous poster hash: 1134b...9ad Hva mener jeg.. Hmm. Jeg hadde en avtale med min kjære da vi begynte å date, at vi ikke skulle ha sex før hun følte at forholdet vi hadde var et forpliktende et. Hun ville vente. Javel, sa jeg. Men jeg trodde, underveis i hennes venting, at hun skulle drept meg. Uansett, hun var verdt det. Det tok tre måneder før hun var klar for sex med meg. Hadde det vært opp til meg ville holdt lenge med tre uker... Jeg syns det må være opp til hver enkelt hva som er tidlig. Noen vil gjerne vente. Andre vil ligge sammen første kvelden. Jeg mister ikke respekt for ei jente som vil ligge sammen på første date, men jeg tenker ikke noe negativt om hun vil vente med det heller. Var det opp til meg, bør man ha vært ute et par ganger før man har sex. Man må være komofrtable med hverandre, så man har sjans til å få en ok opplevelse. Man har jo sex sammen. Da bør man kjenne hverandre/vite at man har god kjemi og at det ikke er noe man kommer til å angre på. Vente i tre måneder? Aldri igjen. Bare for hun som ble kona mi.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Hvis man vil unngå å ha sex med bare et kjøttstykke, så bør man ta seg tid til å bli kjent med personen først. Anonymous poster hash: 16073...050 3
Floskelfrosk Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Hvis begge vil ha sex, og man ser på sjansen for å bli utnyttet som liten, så er det egentlig ikke noe å vente med. Problemene oppstår når man gjør feilvurderinger og ikke fanger opp signaler som tyder på at den andre bare vil ha sex (mens man selv vil ha et mer seriøst forhold). Det er ikke alltid så lett å vite dette, men jeg synes det er mange kvinner som åpenbart er dårlige menneskekjennere, og som burde ha sett faresignalene. Det er ikke slik at man skal vente til trettende date eller la det gå 47 dager før man har sex. Jeg tror også at mange av de kvinnene som mener at man skal drøye lenge med å ha sex går glipp av mange bra menn. Dere mener kanskje at dere siler ut de som er useriøse, men dere siler også ut mange som ikke gidder å vente i evigheter bare for å bevise at man er seriøs. 1
Tøytigern Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Hva mener dere? Hvordan bør første dater foregå for å bli kjent nok? Hvor tidlig ha sex? Formeninger?Anonymous poster hash: 1134b...9ad Den beste måten å bli kjent på: Litt sport, på date, syns jeg er fint. Og litt film, på kino og hjemme. Litt mat på resturant og hjemme. Handle litt og lag maten sammen. Og så mener jeg det samme som Leo Ajkic sa i programmet sitt. Overlever man en dag på IKEA med handling, så overlever forholdet. Fortrinnsvis en lørdag i desember. Lurer man fortsatt, etter det, så ta en shoppingrunde lørdagen etter der hun handler klær, sko og sminke. Er du fortsatt betatt, etter fem timer i shoppingsenter, så er det dama for deg. Endret 27. februar 2014 av Tøytigern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå