Gjest snoopy_93 Skrevet 2. mars 2014 #21 Del Skrevet 2. mars 2014 Har noe lignende, det stikker mer ut/fremover på min venstre side enn min høyre:P Aldri hatt noen plager da, men har stusset på det selv. Kan jo alltid ha vært der, men har også noen teorier om hvordan det kan ha blitt provosert frem.Anonymous poster hash: 471b9...0fd Få høre teoriene? Btw, skulle egentlig kommet to bilder til, men telefonen klikker når jeg laster de opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Del Skrevet 2. mars 2014 Få høre teoriene? Btw, skulle egentlig kommet to bilder til, men telefonen klikker når jeg laster de opp.. De tre mest realistiske: Teori 1: Jeg har revmatisme:P Teori 2: Stygg sykkelulykke uten legetilsyn da jeg var 12 Teori 3: Ublidt møte med et balltre, også uten legetilsyn Anonymous poster hash: 471b9...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. mars 2014 #23 Del Skrevet 2. mars 2014 Du mangler sikkert bare et ribbein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Del Skrevet 2. mars 2014 Nice! hehe.. Ja, er nok et ribbein som mangler.. Anonymous poster hash: 7d1eb...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå