Gå til innhold

Han gikk bare rett på puppene... Så skuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg rett fra en date med en fyr jeg likte veldig godt. Vi snakket og hygget oss i flere timer, holdt hender, og etter hvert kysset vi. Problemet var at med en gang leppene våre møttes, så græbba han godt tak i puppene mine og jeg følte meg som den hora. Jeg unnskyldte meg og sa jeg måtte gå. Jeg føler meg helt tom. Har fått to meldinger fra han allerede i etterkant med natta og gleder meg til vi sees igjen. Blunkefjes...

Jeg er sikkert jævlig prippen, men det ble bare HELT feil.

Anonymous poster hash: 1a513...60e
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:laugh:

Anonymous poster hash: d2d61...c9d
  • Liker 3
Skrevet

Denne mannen vil helt klart bare tømme seg. En kåt desperat mann, ekkelt!!! HAr møtt flere slike

Anonymous poster hash: e9b07...203
  • Liker 10
Skrevet

Grabber!

Nei, uff. Hadde ikke syntes noe særlig om det, jeg heller.

Anonymous poster hash: 73ea5...c85
Skrevet

Denne mannen vil helt klart bare tømme seg. En kåt desperat mann, ekkelt!!! HAr møtt flere slike

Anonymous poster hash: e9b07...203

Fikk en dårlig følelse av det, ja. I tillegg så "elta" han puppene som en brøddeig...

Anonymous poster hash: 7bbeb...b85

Skrevet

Fikk en dårlig følelse av det, ja. I tillegg så "elta" han puppene som en brøddeig...

Virker ikke som han har særlig peiling.

Anonymous poster hash: 73ea5...c85

• Liker 5
Skrevet

Jeg har og lite peiling, hva mener du med at han elta puppene dine? hvordan bør man ta på pupper og hvordan bør man ikke gjøre det?

Anonymous poster hash: 558f4...15c
  • Liker 2
Skrevet

Er du her også? :S Neida... Altså, elta og elta, "kna" er kanskje det rette begrepet? Vondt var det.

• Liker 1
Skrevet

Pupper er ikke laget av brøddeig og skal heller ikke behandles slik. Daten din må ha vært 17 år gammel.

Anonymous poster hash: be30f...1ce

• Liker 4
Skrevet

Nå kommer jeg rett fra en date med en fyr jeg likte veldig godt. Vi snakket og hygget oss i flere timer, holdt hender, og etter hvert kysset vi. Problemet var at med en gang leppene våre møttes, så græbba han godt tak i puppene mine og jeg følte meg som den hora. Jeg unnskyldte meg og sa jeg måtte gå. Jeg føler meg helt tom. Har fått to meldinger fra han allerede i etterkant med natta og gleder meg til vi sees igjen. Blunkefjes...

Jeg er sikkert jævlig prippen, men det ble bare HELT feil.

Anonymous poster hash: 1a513...60e

Du er skuffa over at han syns du har lekre pupper?

Ok.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har og lite peiling, hva mener du med at han elta puppene dine? hvordan bør man ta på pupper og hvordan bør man ikke gjøre det?

Anonymous poster hash: 558f4...15c

Man bør kose med dem, ikke kna. Men ikke etter første kyss og iallefall ikke før det blir ganske intenst. Helt ikke offentlig heller :fnise: Jeg har aldri møtt en som har begynt med det før vi er innenfor husets 4 vegger.

• Liker 5
Skrevet

Jenter er rare. Vet aldri hva de tenker liksom.

Husker en gang jeg var på date med en jente. Og når daten var over og vi skulle si hade, så ga vi hverandre en god klem. Dette var en date etter ca 1 mnd chatting på nettet.

Etter daten så ble hun ganske kjølig. Sluttet å svare på mld og sa til slutt hun ikke var interessert mer. Greit nok det.

Men når jeg greide å hale ut av henne hvorfor hun ikke var interessert mer, så sa hun at hun ble skeptisk etter første date fordi jeg klemte henne for hardt da vi sa hadet. Hun mente jeg ga henne (hun tok initiativet til klemmen først) en for tett klem slik at jeg kom i kontakt med puppene hennes. :jolie:

Altså vi hadde begge klær på, jeg "grabba" ikke puppene hennes, men overkroppen kom naturligvis borti hennes når vi ga hverandre en klem. Halloo? Er jeg en gris eller?

Anonymous poster hash: 5495a...a3e
  • Liker 11
Skrevet

Husker en gang jeg var på date med en jente. Og når daten var over og vi skulle si hade, så ga vi hverandre en god klem. Dette var en date etter ca 1 mnd chatting på nettet.

Etter daten så ble hun ganske kjølig. Sluttet å svare på mld og sa til slutt hun ikke var interessert mer. Greit nok det.

Men når jeg greide å hale ut av henne hvorfor hun ikke var interessert mer, så sa hun at hun ble skeptisk etter første date fordi jeg klemte henne for hardt da vi sa hadet. Hun mente jeg ga henne (hun tok initiativet til klemmen først) en for tett klem slik at jeg kom i kontakt med puppene hennes. :jolie:

Altså vi hadde begge klær på, jeg "grabba" ikke puppene hennes, men overkroppen kom naturligvis borti hennes når vi ga hverandre en klem. Halloo? Er jeg en gris eller?

Nei.

• Liker 2
Skrevet

Jenter er rare. Vet aldri hva de tenker liksom.Husker en gang jeg var på date med en jente. Og når daten var over og vi skulle si hade, så ga vi hverandre en god klem. Dette var en date etter ca 1 mnd chatting på nettet.Etter daten så ble hun ganske kjølig. Sluttet å svare på mld og sa til slutt hun ikke var interessert mer. Greit nok det.Men når jeg greide å hale ut av henne hvorfor hun ikke var interessert mer, så sa hun at hun ble skeptisk etter første date fordi jeg klemte henne for hardt da vi sa hadet. Hun mente jeg ga henne (hun tok initiativet til klemmen først) en for tett klem slik at jeg kom i kontakt med puppene hennes. :jolie:Altså vi hadde begge klær på, jeg "grabba" ikke puppene hennes, men overkroppen kom naturligvis borti hennes når vi ga hverandre en klem. Halloo? Er jeg en gris eller? Anonymous poster hash: 5495a...a3e

Ts her. En sånn klem ville jeg ikke reagert på.

• Liker 3
Skrevet

:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Ts, hvor gamle er dere da?

Anonymous poster hash: b5553...618
Skrevet

Jeg liker å lese et par innlegg på kvinneguiden per dag, for å få bekreftet mine tanker om at kvinner er fullstendig gærne og det er godt jeg er mann.

• Liker 5
Skrevet

Haha, det gjorde en date på meg en gang også, og nå har vi vært sammen i fem år :P

Anonymous poster hash: 8e6ef...ed8
Skrevet

Huff, jeg liker jenter også, jeg er jente selv, og noen ganger synes jeg at hun har så fine pupper at jeg glemmer av meg og klemmer på de....litt for kjapt. Da sitter jeg igjen med en følelse at jeg er like ille som en 15-år gammel gutt.....pupper er fint! Og gøy! Hurra for pupper!

Anonymous poster hash: 9db20...1c9
  • Liker 2
Skrevet

Huff, jeg liker jenter også, jeg er jente selv, og noen ganger synes jeg at hun har så fine pupper at jeg glemmer av meg og klemmer på de....litt for kjapt. Da sitter jeg igjen med en følelse at jeg er like ille som en 15-år gammel gutt.....pupper er fint! Og gøy! Hurra for pupper!

Anonymous poster hash: 9db20...1c9

:Nikke:

Vi tar en trall:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...