AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Jeg opplever stadig at folk blir så sure og aggressive i mitt nærvær. De virker irriterte over å i det hele tatt se meg. Jeg trenger meg aldri på, og er tilbakeholden. Om jeg prøver å prate eller være imøtekommende, blir alle så slemme? Jeg er iallfall sliten og lei... Anonymous poster hash: 5196d...03a
dillyduzit Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Hele tiden eller bare noen ganger? Det kan jo hende at du rett og slett tolker situasjonen slik. Jeg vet at hvertfall jeg (og jeg skammer meg) kan virke veldig bitch/irritert etc mot personer som ikke prater så mye eller er mye tilbakeholden. Så i bunn og grunn kan det jo hende at de ikke mener det, men at det bare er slik de er? 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Har du skrevet mange innlegg om dette før? Kjenner igjen temaet og skrivestilen... Anonymous poster hash: ed146...c9f 5
Gjest Crazycatlady Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Blir vel moderert vekk,men er det du som skriver alle de trådene om at du er så tilbakeholden og gjør ingenting galt,men allikevel hater alle deg,ser stygt på deg eller slenger drit til deg? Syns det er litt underlig å opprette tråd etter tråd,folk gir deg råd og tips,også bare forsvinner du etter et par innlegg. Så noen uker etter så er det samme greia igjen. Enten så er du et troll eller så sliter du. Jeg tror du innbiller deg dette,for alle går ikke rundt og er sure og aggressive mot en person som ikke gjør noen ting. At noen få ikke klarer å oppføre seg som folk bare fordi det er et eller annet man ikke liker det kan jeg tro på,men at alle uansett går og er sure og aggressive(faktisk!) det tror jeg ingenting på. Få deg hjelp eller hvis du er et troll:få deg en ny hobby. 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er AB #3. Litt tough love: Jeg blir også sykt irritert på noen som tar på seg en offerrolle...så det er faktisk mulig du har rett i at folk blir lett irritert på deg. Oppfører du deg som alle er så sure på deg i virkeligheten? Ingen orker å prate med noen som alltid synes synd på deg selv. Få hjelp, eller skjerp deg. Det er kun du som kan vikle deg selv ut av dette. Anonymous poster hash: ed146...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Jeg opplever stadig at folk blir så sure og aggressive i mitt nærvær. De virker irriterte over å i det hele tatt se meg. Jeg trenger meg aldri på, og er tilbakeholden. Om jeg prøver å prate eller være imøtekommende, blir alle så slemme? Jeg er iallfall sliten og lei... Anonymous poster hash: 5196d...03a Det er ikke det at du missoppfatter eller overtolker situasjonen da? Anonymous poster hash: d7cea...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå