AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Dette er ikke en bitterfitte tråd altså for å starte med det, så jeg er fullt klar over at det finnes både veldig mange menn som ikke er overfladiske og det finnes også en drøss med kvinner som er overfladiske. Men jeg vil vie denne tråden til de mennene som er overfladiske. Min ekseks (altså han jeg var sammen med før eksen) var sammen med meg for rumpa min sin del. Dette fikk jeg vite etter vi hadde vært sammen i 4 mnd. Han hadde egentlig ikke følelser for meg, men latet som at han ville være sammen med meg fordi at da kunne han ha sex med meg ofte. Ja, da var jeg en rimelig naiv ungjente, så jeg gir ikke han all skyld for den. Min eks var heldigvis sammen med meg fordi han satte pris på og elsket den jeg er. Det ble slutt for vår del selv om vi fortsatt hadde følelser for hverandre, for det var noen elementære ting som skjærte seg som gjorde at det bare ikke funket selv om vi prøvde. Så jeg vet jo at det finnes en del sånne godgutter og. Nå har jeg vært singel i 1 mnd, og jeg kan ikke si at jeg ikke har noen mannfolk siklende etter meg, men for å ta han ene da så er det en fyr som er veldig opptatt av trening og kropp (han sier det jo selv) og jeg er jo ikke en sånn person så det hadde jo ikke funka uansett. Joda, jeg trener og det er vel kanskje at jeg er heldig med gener og har relativt bra rumpe og litt forskjellig (selv om jeg er ganske rett i formene) som gjør at sånne mannfolk som egentlig bare vil ha seg ei knulledukke de synes ser bra ut går etter meg da, og jeg synes det er så leit egentlig. Nå har jeg ikke akkurat vært singel så lenge, så tenkte jeg skulle være det en stund til da, men når jeg vil ha kjæreste så vil jeg ha en som liker meg for den jeg er som person og ikke en som vil være sammen med meg for sexen sin skyld eller for rumpa mi sin skyld. Jeg sier jo fra om at jeg ikke har sex utenom forhold, men virker ikke som at de gir seg av den grunn. Skulle jo nesten tro at jeg så ut som en blond bimbo med svære pupper, men jeg er da helt motsatt. Er en jente med brunt hår som går ned til halsen og har et ganske søtt utseendet og både ser og oppfører meg veldig skikkelig (kler meg veldig tekkelig og er ikke en jente som fester og drikker) selv om jeg er en jente med bein i nesa og ikke noe særlig sjenert. Jeg er liksom ikke den typiske jenta man vil ha en one night stand med tror jeg. Så jeg er bare litt sliten av alle de som vil ha meg for sexen sin del, og de som skriver at de gjerne vil bli med når jeg sier at jeg skal sove eller gå i dusjen osv. Jeg er jo ikke prippen og synes jo at det er greit om man har vært på et par dater å si sånt, men dette er jo gutter (menn) som jeg kjenner litt men ikke alt for godt. Misforstå meg rett, å ha kjemi når det kommer til sex er jo viktig i et forhold det også, men hvor har de gutta som ser mer enn rumpa mi blitt av? Hvor er de som vil ha en jente som de kan dra på turer med og ha et langvarig forhold med? Eksisterer ikke de guttene, eller må jeg gå etter mannfolk som er over 25 for å finne noen som kanskje er seriøse? Selv er jeg under 20, så det kan jo bli litt vanskelig.. Beklager langt og rotete innlegg, men om noen har noen tips så hadde jeg blitt veldig glad Anonymous poster hash: 14f8f...a41 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Forstår du er frustrert, men litt tidlig å konkludere med at det ikke finnes gutter som vil ha hele deg utfra han ene ekeeksen din og en månded som singel. Nå er jeg 26 og mann selv, og tror ikke du får noe mer ut av en som er eldre. For all del sier ikke at det er noe galt med en eldre kjæreste, men at det sikkert er like stor sjanse for å overflatiske menn her som for de yngre. Anonymous poster hash: eda39...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Kan du legge ut bilde av rumpa di? Anonymous poster hash: 7357d...74f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Nå ble jeg jævlig nysjerrig på hvordan rumpen din ser ut. Jeg har sykt fin rumpe, perfekt i følge mange, men aldri i livet om noen hadde blitt sammen med meg KUN pga den liksom! Det virker sykt rart.. Anonymous poster hash: 46712...477 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Forstår du er frustrert, men litt tidlig å konkludere med at det ikke finnes gutter som vil ha hele deg utfra han ene ekeeksen din og en månded som singel. Nå er jeg 26 og mann selv, og tror ikke du får noe mer ut av en som er eldre. For all del sier ikke at det er noe galt med en eldre kjæreste, men at det sikkert er like stor sjanse for å overflatiske menn her som for de yngre. Anonymous poster hash: eda39...7e8 Ja, det skjønner jeg jo at jeg ikke kan.. Håper bare på at jeg finner en som vil ha hele meg Ok, da skal jeg ikke gå etter noen som er over 25+ Jeg bare tenkte at kanskje de som er 25+ er litt mer modne og kanskje er mer klar for å være i et forhold med noen, men det er vel kanskje feil. Min eks var 4 år eldre da og den aldersforskjellen funket helt fint for oss i alle fall Takk for svar. Hilsen TS Kan du legge ut bilde av rumpa di? Anonymous poster hash: 7357d...74f Nei Anonymous poster hash: 14f8f...a41
Gamerfrue Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 du får kle deg i klær som ikke flatterer bakenden din like mye, sånn at når du først finner en skikkelig bra fyr så blir det bare en supernice surprise!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Nå ble jeg jævlig nysjerrig på hvordan rumpen din ser ut. Jeg har sykt fin rumpe, perfekt i følge mange, men aldri i livet om noen hadde blitt sammen med meg KUN pga den liksom! Det virker sykt rart.. Anonymous poster hash: 46712...477 Haha, ja, jeg synes det er rart jeg og, men sånn var det dessverre.. -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 du får kle deg i klær som ikke flatterer bakenden din like mye, sånn at når du først finner en skikkelig bra fyr så blir det bare en supernice surprise! Haha, jeg takler ikke å bruke baggy klær, men bruker en del kjoler og skjørt til hverdags med lang cardigan over osv, så den synes nok ganske lite tror jeg. Artig forslag da. -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Haha, ja, jeg synes det er rart jeg og, men sånn var det dessverre.. -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41 Hm.. For en fyr. Håper du finner deg en fyr som liker deg for alt du har å by på, og ikke bare din snertne bakende! Har dessverre ingen gode råd å komme med. Anonymous poster hash: 46712...477
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Hm.. For en fyr. Håper du finner deg en fyr som liker deg for alt du har å by på, og ikke bare din snertne bakende! Har dessverre ingen gode råd å komme med. Anonymous poster hash: 46712...477 Ja -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Altså, først og fremst, hvis du er under 20 så er det vel ikke snakk om mannfolk, men gutter. Ellers kjenner jeg meg mye igjen. Alle guttevenner, bekjente, tilfeldige på byen etc var liksom interessert i sex. Masse meldinger a la de om at han vil være med i dusjen etc. Vil også si jeg ser helt vanlig ut. Ble ganske lei. Men - da jeg kom i nåværende forhold for ca et år siden, hadde jeg en grunn til å bli skikkelig kald. Ikke svare på slikt, avvise, gjøre det klart at man ikke synes slikt er greit osv. Det fungerer. Om du er ei som virker tilgjengelig så får man nok sånt mas..nå skal det sies at typen, som er en skikkelig bra fyr, er over 30, men jeg er også en god del eldre enn deg. Anonymous poster hash: 0641e...3e1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 "Jeg sier jo fra om at jeg ikke har sex utenom forhold" Du "sier ifra" og har sex date 1, 2 eller 3 - eller du venter med sex til dere er i et forhold? Hvis du ikke vil ha sex utenfor forhold - ikke ha sex utenfor forhold. Anonymous poster hash: aeffe...11d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Hei TS, jeg var (og er) litt som deg på tross av at jeg er eldre. Jeg er også en sånn "rumpe-dame" som får mye slibrig oppmerksomhet fra menn. Jeg ble veldig vàr på det og bestemte meg tidlig for å kutte ut menn som er sånn. Altså hvis interessen kun er seksuell kunne han ikke få meg. Det har gjort at jeg slapp å bli sliten og lei menn, men det har jo også ført til at jeg ble langvarig singel. Kan du takle det? Jeg er stolt av kroppen min, og rompa, men ikke hvemsomhelst får den. Anonymous poster hash: b2e82...61b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 Nå ble jeg jævlig nysjerrig på hvordan rumpen din ser ut. Jeg har sykt fin rumpe, perfekt i følge mange, men aldri i livet om noen hadde blitt sammen med meg KUN pga den liksom! Det virker sykt rart.. Anonymous poster hash: 46712...477 Mens vi venter, kan du legge ut bilde av rumpa di? Anonymous poster hash: 74ff1...ddc
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 "Jeg sier jo fra om at jeg ikke har sex utenom forhold" Du "sier ifra" og har sex date 1, 2 eller 3 - eller du venter med sex til dere er i et forhold? Hvis du ikke vil ha sex utenfor forhold - ikke ha sex utenfor forhold. Anonymous poster hash: aeffe...11d Med eksen hadde vi sex på 3 date selv om det ikke var planen at det skulle bli sånn, men da visste jeg jo at han var en skikkelig fyr Men har det som regel at jeg venter til jeg er sammen med personen -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 Altså, først og fremst, hvis du er under 20 så er det vel ikke snakk om mannfolk, men gutter. Ellers kjenner jeg meg mye igjen. Alle guttevenner, bekjente, tilfeldige på byen etc var liksom interessert i sex. Masse meldinger a la de om at han vil være med i dusjen etc. Vil også si jeg ser helt vanlig ut. Ble ganske lei. Men - da jeg kom i nåværende forhold for ca et år siden, hadde jeg en grunn til å bli skikkelig kald. Ikke svare på slikt, avvise, gjøre det klart at man ikke synes slikt er greit osv. Det fungerer. Om du er ei som virker tilgjengelig så får man nok sånt mas..nå skal det sies at typen, som er en skikkelig bra fyr, er over 30, men jeg er også en god del eldre enn deg. Anonymous poster hash: 0641e...3e1 Jeg har bare datet menn(gutter) over 20, men under 25 Selv er jeg under 20 da. Takk for svar Ja, jeg må vel bare være litt mindre snill -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #17 Skrevet 27. februar 2014 Hei TS, jeg var (og er) litt som deg på tross av at jeg er eldre. Jeg er også en sånn "rumpe-dame" som får mye slibrig oppmerksomhet fra menn. Jeg ble veldig vàr på det og bestemte meg tidlig for å kutte ut menn som er sånn. Altså hvis interessen kun er seksuell kunne han ikke få meg. Det har gjort at jeg slapp å bli sliten og lei menn, men det har jo også ført til at jeg ble langvarig singel. Kan du takle det? Jeg er stolt av kroppen min, og rompa, men ikke hvemsomhelst får den. Anonymous poster hash: b2e82...61b Klarer meg helt fint som langvarig singel. Vet at det finnes et par skikkelige gutter som egentlig kunne tenke seg å være sammen med meg, men de bor på en annen kant av landet så da er ikke det aktuelt. -TS Anonymous poster hash: 14f8f...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå