AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg lurer egentlig bare på det som står i overskriften. Har dere samtaler om bestemte temaer, forholdet eller andre ting når dere er sammen? Vi har en tendens til å havne bak hver vår data, se en tv-serie eller gjøre andre ting hver for oss. Det er sjelden vi har de gode samtalene. Hvordan er det i deres forhold? Anonymous poster hash: 33c15...6bf 1
Gjest TheRighteous Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Ja, vi snakker, for jeg maser hele dagen lang.. Hvis ikke jeg hadde bablet hull i hodet på han så hadde vi nesten ikke sagt et ord til hverandre tror jeg
Sapientia Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Ja vi snakker mye. Snakker om temaer som interesserer oss, tullball, om tidligere opplevelser, og om forholdet.
Veggdyret Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Vi småsnakker stadig vekk når vi sitter med hver vår PC, men de lange og alvorlige samtalene kommer normalt mens vi kjører eller går tur, mindre som distraherer. (I starten hadde vi også lange samtaler i senga og i fylla - nå er senga kun for soving/sex og fylla et fjernt minne takket være baby...)
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Merkelig spørsmål egentlig. Om man snakker med kjæresten? Noe annet ville vel vært veldig spesielt Anonymous poster hash: 2419b...a66
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Vi snakker om absolutt alt, har aldri opplevd bedre kommunikasjon med noen i hele verden. Kan gå tur i mange timer mens vi snakker, mens vi kjører tur, sitter på toget eller bare sitter/ligger i sofaen. Her om dagen snakket vi sammen i 6 timer uten å tenke på at klokka hadde blitt to på natten. Jeg er faktisk litt sjokkert, for jeg ante ikke at det gikk an å prate så godt sammen Anonymous poster hash: 79f31...69c
MissStiles Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Vi snakker mye sammen. Skravler mest begge to når vi har kommet hjem fra jobb fordi da har vi kanskje mest å fortelle. Heldigvis kan vi ta opp alt mulig.
Libertas Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Vi snakker veldig mye sammen, om alt mellom himmel og jord
Gjest Ciegus Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Ja. Spesielt under frokost, middag osv, eller på kvelden over et glass vin. Nå bor vi ikke samme sted for tiden, og vi snakker sammen hver kveld. Om politikk, jobb, fag, mat, sladder, bekymringer. Vi leser ofte hver vår avis og diskuterer underveis.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Det avhenger hvor mye vi har sett hverandre den siste tiden. Hvis vi ikke har sett hverandre så mye har vi gjerne mye å snakke om, gjerne dypere temaer også. Men hvis vi har gått oppå hverandre en stund blir det mindre snakking.Anonymous poster hash: 7624c...ae2
Lila Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Ja, vi snakker veldig mye sammen. Snakker egentlig om alt mellom himmel og jord, alt fra tullete ting til alvorlige temaer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå