Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal tolke henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dette blir en dobbeltstemme da det ikke har vært noen visninger i annet emneområdet

Og jeg vil gjerne høre andres mening

Har en del ganger nå truffet en meget hyggelig dame ute , og vi har snakket en del sammen

Har jo da prestert å sende noen meldinger på sene nattetimer ( meget smart)

Men har stort sett fått svar på disse

Vi har og møtt på hverandre i hverdagen og snakket en del sammen og har en grei tone

Litt meldinger har gått fram og tilbake

Jeg er ofte den som starter disse samtalene , men får som sagt svar

Hun har hele veien brukt en del smileys , menjeg har merket meg at det i de siste meldinger har blitt avslutter men en "wink smiley"

Er dette bare å være hyggelig eller ligger det mer bak bruken av dette ?

Her er jeg helt grønn , og vet jo knapt hvordan man bruker en original smiler

Hun er alltid smilende og grei om vi treffes ute

Være seg om det er over en pils eller ikke

Jeg er som dere sikkert skjønner interessert w, men vet jo ikke hvorvidt hun er dette

Og er vel heller ikke den flinkeste når det kommer til å hverken flørte eller få fram hvordan jeg tenker og hva jeg

Sist jeg gjorde dette var jeg en ungdom , og det begynner bli noen år siden

Har fra første gangen jeg møtte henne vært ærlig på at jeg kommer relativt nylig ut av ett lenge forhold ,men føler at jeg nå har fått lagt dette bak meg og er klar for å gå videre

Så hva betyr egentlig en sink smiler annet enn å være hyggelig , og hvor fort går man fram .

Er som sagt ikke spesielt trygg på egne flørte egenskaper

Anonymous poster hash: c0a0f...5a8

Anonymous poster hash: 16c1f...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som hun liker deg som person, men om hun liker deg utover det er helt umulig å si ut fra det lille du skriver....

Blunkesmiley betyr ikke nødvendigvis at hun mener å flørte med deg.

Skrevet

Blunkesmiley kan også mene at hun sier ting med et glimt i øyet, at hun er litt "leken" eller "letthjertet". Når det er sagt, ville jeg ikke sendt mange blunkesmileyer til en fyr jeg ikke var interessert i.

Anonymous poster hash: dc903...682

Skrevet

Ser det kan være vrient å finne svar på hva som ligger bak, og det er jo og derfor denne kom opp

Men for å vri litt på det

Hva ville dere lagt i bruken av blunkende smiley ( wink)

Skrevet

Jeg brukte en del blunkesmiley når jeg begynte å skrive til det som ble min samboer. Nå som det er slutt bruker jeg det aldri til han(vi har barn sammen så må ha kontakt og er venner). Vet ikke om du skal legge så mye i det men om det var jeg som skrev med en fyr ville jeg ikke brukt det om jeg ikke var interresert

Skrevet

Kanskje hun reagerer på at du ikke bruker punktum? :klo:

Anonymous poster hash: a1e7c...118

• Liker 3
Skrevet

Det kan jo brukes til mye. Jeg bruker det når flørter, tuller eller sier ting med et smil :) Noen kan oppfatte det som nedlatende, derfor må man passe på :fnise:

Skrevet

Blunk tilbake :sjokkert:

Skrevet

Hos enkelte så sitter blunken lett, men jeg ville selv aldri brukt den til menn jeg ikke flørtet med. Så jeg synes hun har en flørtende tone med deg. Men hvor interessert hun er i noe mer, det er vanskelig å si. Da ville det vært naturlig at hun også tar initiativ etterhvert tror jeg, og ikke bare svarer på dine henvendelser.

Skrevet

TS her

Ser vel at dett kan ha flere meninger ja

Kan jo håpe at deg er i en flørtende retning disse er ment

Gjerne hinte litt sterkere om min interesse neste gang vi måtte treffes

Er vel så pass gammeldags at akkurat det mener jeg en bør ta face to face og ikke over meldinger

Har strengt tatt ikke så mye å tape på det , men samtidig usikker på hvordan og hvor strekt gå fram

Rimelir "rusten" når det kommer til sjekking etter over ti år uten

Men gjerne like greit å spille med åpne kort

Skrevet

Fra en ganske sjenert jente:

Var interessert i en fyr, men da vi snakket sammen på sms/chat svarte jeg kort og lot han føre samtalen. Brukte også smileys og winks når jeg ikke visste hva jeg skulle svare. Så ikke nødvendigvis negativt at hun gjør sånn mot deg.

Anonymous poster hash: b6947...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...