AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Dette blir sikkert rotete og langt, men jeg er usikker på om dette er noe å gå for. Jeg har holdt på med en gutt i et halvt år (+/-) Vi begge er "enig": vi har aldri følt det slik før. 1. Han prater mye med andre jenter, snapchat, fb, osv. Er stadig nye jenter på topplisten på snap, men det rullerer, ingen er der lenge. Jeg tok dette opp en gang, og han spurte tilbake "Er det ikke lov å prate med folk?.." - Jo det er det jo, men jeg ble likevel usikker. Han er en "liker" - Liker alt på sosiale medier, dette plager meg ikke veldig, for ja, han bare liker alt.. men det er noe med det at jeg får inntrykk av at han oppsøker alle mulige personer. Han har en sykdom, så han sitter mye hjemme, er for tiden sykemeldt osv. så skjønner jo at han kjeder seg mye, og trenger noe å gjøre. Jeg bare forstår ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Vi hadde en samtale en gang, der jeg presterte å si at han flørtet med alle osv (uten at jeg egentlig vet), da sa han at han ikke flørtet, at jeg var den eneste, men som sagt; "Er det ikke lov å prate med folk.." - Hva tenker du om det? 2. Vi har vært litt frem og tilbake, men følelsene er der alltid. Det turbulente startet da jeg så og si maste om at han skulle dumpe meg (jeg var bare drit lei av usikkerheten en periode, og ville "teste") - Noe som ikke anbefales forresten Senere har det vært slik at vi har vært frem og tilbake, men er alltid han som kommer tilbake, jeg bare kutter kontakten når vi har "bestemt" oss for at vi må komme videre. Første gangen vi brøt, hadde begge to sex med en annen, da han kom tilbake, sa han at han følte at vi begge hadde vært utro, og at han ikke kunne slutte å tenke på meg. - Jeg ville alltid være the one, beklager men sånn er det bare, sa han. Så etter en del frem og tilbake på grunn av det, (gjensidig usikkerhet pga. "utroskapen") er vi tilbake igjen. Vi har det fint nå, men jeg stusser litt; Syntes dere det er normalt at vi ikke snakker så mye?(sms, fb osv) Det kan gå ca. 1-2 dager før vi tar kontakt, og samtalen pleier ikke å være veldig lang, men den er leken og lett. Føler heller ikke behov for å prate når en ikke har noe og si. Men når vi er sammen og finner på noe, er alt kjempe fint, en liten drøm. Vi trenger bare den lille bekreftelsen på at vi enda er der, når det kommer til fb osv. Er dette unormalt? Må en prate hver dag hele tiden liksom, om ikke er det unormalt? 3. Vi bor en times tid unna hverandre, det er her usikkerheten min kommer. Vi sees sjeldent også egentlig, før var det en gang i uken/ annenhver uke. (noe som var helt ok, vi hadde det fint med det) Men etter litt frem og tilbake, jobber vi litt med å "sette oss inn" i det igjen, men jeg vil tro mange tenker det er alt for sjeldent eller noe slikt (hver tredje uke ca.) Det er ikke lenge siden vi begynte å holde på igjen heller, så vet ikke helt. Vet dette er langt å kjedelig, men ville du gått for dette? hva ville du gjort? høres det helt håpløst ut?.. vi har det egentlig veldig fint.. men sammenligner stadig med det "normale". Vi er også litt sånn "halvoffesielle" dvs. familie og venner vet om. Ville dette gått? eller må det endringer til? Vet at dette er et tiltak å lese, men setter stor pris på litt meninger. Anonymous poster hash: d7ec6...b9b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Hmmhm må "tygge" litt på den, men alt i alt synes du det virkelig er verd det? Hvor gammel er dere? Viss jeg hadde vært i dine sko så ville ikke vårt forhold fungert. For all del han er sikkert en ok person, men jeg er alt for sjalu av meg (vil helst vite hvor han befinner seg til en hver tid) og tanken på at han liker andre jenters bilder og rullerer på "snap-damer", nei det hadde jeg ikke klart! Hver 3uke blir for sjeldent i mitt hode, jo jeg trur tiden vi da fikk tilbringe sammen hadde vært fin men igjen den usikkerheten om hva viss han hadde prøvd seg på en av disse "snap-damene" i mellomtiden. Igjen dette er mitt synspunkt. Anonymous poster hash: 6afbe...948
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Er borti en lignende situasjon nå,og selv om han sier jeg er det beste som har skjedd ham blir jeg usikkert når han tilbringer timesvis på Badoo daglig,blir rangert som TOP ditt og datt der hver uke."most active this week" osv..Hvorfor vil han ikke prate med meg istedet? Jeg er fortsat glad i ham,men prøver samtidig å treffe andre.Det tror jeg du også bør gjøre for slike typer som dette kommer man ofte ingen vei med desverre. Anonymous poster hash: 741ca...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå