Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite av en hudsalong at MD tas av det europeiske markedet. De som står bak MD skal visst lage en helt ny serie såvidt jeg forstod.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

MD forsvinner bare fra det europeiske markedet, men du kan fremdeles handle det fra forhandlere fra f.eks USA. Er det jeg skal gjøre/gjør når det ryker for andre muligheter.

Skrevet

MD forsvinner bare fra det europeiske markedet, men du kan fremdeles handle det fra forhandlere fra f.eks USA. Er det jeg skal gjøre/gjør når det ryker for andre muligheter.

Jepp, regner med det.

Tenkte det kunne være lurt å gi beskjed her, slik at flere får det med seg :)

Skrevet

Vet dere hvorfor det tas bort? Og hvor snart det forsvinner?

Skrevet

Jeg forstår det bare ikke. Den ene tingen som funker, liksom…

Anonymous poster hash: 08688...8b4
  • Liker 3
Skrevet

Vet dere hvorfor det tas bort? Og hvor snart det forsvinner?

Fordi produsenten visstnok vil lage noe nytt, uten at jeg skjønner hvorfor de kun kutter MD i Europa av den grunn. Og produksjonen er allerede stoppet, og utsendingen til butikker likeså - FeelUnique har vært tomme for de mest populære produktene ganske lenge.

Jeg kommer nok også til å handle noen produkter fra USA, men også benytte sjansen til å teste litt mer. Bruker uansett ikke veldig mange MD-produkter, men jeg har noen favoritter jeg helst skulle sett fortsatte å være tilgjengelige hos FeelUnique.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes det er så idiotisk, med mindre de faktisk lager noe som funker bedre eller er minst like bra. Men vedder på at prisen stiger mens produktet fungerer dårligere, hadde bare vært sååå utrolig typisk.

Skrevet

Æsj så kjedelig, har vært så fornøyd med flere av produktene. Takk for info :)

Skrevet

Ok, derfor det er så lav pris på dem på BV.

Skrevet

Ok, derfor det er så lav pris på dem på BV.

Nei, det er fordi de selger gamle/falske varer.

• Liker 7
Skrevet

Nei, det er fordi de selger gamle/falske varer.

Handlet mye derfra og aldri skjedd meg at jeg har fått det.

• Liker 3
Skrevet

MD og Priori skal tas ut av det norske markedet og erstattes med en ny serie

fra Elisabeth Arden av alle ting. Jeg er sjokkert over at de gjør noe så dumt.

Men produsenter sier selv at MD ikke skal erstattes av dette nye, men at det

skal ut av det norske markedet. Så er vel slik at norske forhandlere vil ha noe

å erstatte MD med, og derfor sier at dette "nye" skal erstatte MD. Derfor skal

det mye til for at dette er like bra som MD

Anonymous poster hash: 5216d...cdd
  • Liker 2
Skrevet

Har snakket med ei venninne som er hudpleier og kan bekrefte at den informasjonen hun har fått også omhandler at produsentene skal lage et nytt merke.

Skrevet (endret)

Å, nei! Edit: Jeez, leste BareMinerals jeg da og panikkshoppet på FeelUnique :sjenert:

Lalala :fnise:

Endret av Elysian
Skrevet

Svar fra produsent;

"Thank you for your email regarding md Formulations. Unfortunately I can confirm that the md Formulations brand will be withdrawn from the European market from August 31st this year. The decision to withdraw the brand from European distribution is a company one and allows bare Escentuals to focus on its primary brand bare Minerals. Products will be available to buy from salons and spas and our internet retail partners up to the end of August. I am sorry that this is not better news for loyal followers of the brand but regrettably there will not be a replacement brand range launching."

Fagansvarlig Dermanor skrev dette på Facebook;

"Jeg tenkte litt informasjon fra distributøren kunne være på sin plass her: Det stemmer at md formulations ikke vil bli solgt i Europa mer og at PRIORI lenge har planlagt å slå sammen seriene sine. Elizabeth Arden og PRIORI har hatt et lengre samarbeid gjennom Prevage. Elizabeth Arden har nå bedt om et samarbeid med Joe Lewis, som tidligere har stått bak både md formulations og PRIORI, for å lage en profesjonell hudpleieserie. Serien er revolusjonerende når det gjelder ingredienser og kliniske studier, og blir lansert i Norge rett over sommeren. Elizabeth Arden PRO vil kun være tilgjengelig på det profesjonelle markedet, og vil således ikke ha noe til felles med Elizabeth Arden som vi kjenner i dag. Dette er en serie det er verd å vente på, selv om jeg har full forståelse for de som vil hamstre litt md formulations før det forsvinner:)"

• Liker 1
Skrevet

Shit!

Men det vil vel fortsatt være mulig å handle merket på nettet, eks strawberrynet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å ha kjærlighetssorg lenge over face&body scrub. :/

Anonymous poster hash: 6c1d2...e12
Skrevet

Jeg fikk høre av hudpleier at Exuviance er laget av de samme folkene, på den samme fabrikken og med de samme ingrediensene som MD. Vet ikke om det stemmer, men MD og Exuviance blir veldig ofte sammenlignet. Og veldig mange er fornøyd med exuviance. Selv har jeg bruk toneren og en krem som heter age reverse hydrafirm og det er den beste kremen jeg har brukt noensinne! (Og jeg har prøvd "alt"), så kan jo være et godt tips til erstatter :-)

Skrevet

Shit!

Men det vil vel fortsatt være mulig å handle merket på nettet, eks strawberrynet?

Og Ebay og andre amerikanske nettbutikker :) Jeg kommer til å bruke Prettyskin4Less.com, eller MidwestSkincare på Ebay :)

Skrevet

Feelunique har tatt inn Clearing complex masque igjen! Den fant jeg ikke noen uker siden, men kjøpte den nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...