AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei Har en del ganger nå truffet en meget hyggelig dame ute , og vi har snakket en del sammen Har jo da prestert å sende noen meldinger på sene nattetimer ( meget smart) Men har stort sett fått svar på disse Vi har og møtt på hverandre i hverdagen og snakket en del sammen og har en grei tone Litt meldinger har gått fram og tilbake Jeg er ofte den som starter disse samtalene , men får som sagt svar Hun har hele veien brukt en del smileys , menjeg har merket meg at det i de siste meldinger har blitt avslutter men en "wink smiley" Er dette bare å være hyggelig eller ligger det mer bak bruken av dette ? Her er jeg helt grønn , og vet jo knapt hvordan man bruker en original smiler Hun er alltid smilende og grei om vi treffes ute Være seg om det er over en pils eller ikke Jeg er som dere sikkert skjønner interessert w, men vet jo ikke hvorvidt hun er dette Og er vel heller ikke den flinkeste når det kommer til å hverken flørte eller få fram hvordan jeg tenker og hva jeg Sist jeg gjorde dette var jeg en ungdom , og det begynner bli noen år siden Har fra første gangen jeg møtte henne vært ærlig på at jeg kommer relativt nylig ut av ett lenge forhold ,men føler at jeg nå har fått lagt dette bak meg og er klar for å gå videre Så hva betyr egentlig en sink smiler annet enn å være hyggelig , og hvor fort går man fram . Er som sagt ikke spesielt trygg på egne flørte egenskaper Anonymous poster hash: c0a0f...5a8
Nettinettet Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Mitt beste råd er å bare sende henne en sms og invitere henne med ut på noe. Få ut fingern for å si det sånn.. Er hun interessert sier hun ja, og dere kan ha en helkveld sammen og finne ut av ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå