AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Slutt mellom meg og kjæresten for over en uke siden. Han slo opp. Jeg har sagt at jeg ønsker å prøve mer. Han er usikker, og det virker som han ikke kommer frem til noen beslutning med det første. "Jeg er usikker". Hvordan skal jeg forholde meg til det? Det kan virke som han ikke vil ha med som kjæreste, men ikke bare som venn heller.. Jeg vil gjerne gi det en sjanse. Han skriver på melding at jeg betyr så mye for han, at han er så glad i meg, savner meg osv. Samtidig skriver han at han er usikker.. Hva bør jeg gjøre nå? Gå å vente og håpe i all evighet? Jeg vil han skal velge det som er rett for han. Jeg vil heller ikke mase på han, men kan se for meg at dette kan blir dratt ut over en lang periode....... Anonymous poster hash: 2ce89...33e
Cdcover Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Vil du virkelig vente på en som er usikker på om han vil ha deg? Om han virkelig er usikker er man nesten nødt å være sammen for å finne ut av det. Om han ikke er villig til å prøve - gå vidre med livet ditt å be han slutte å sende deg forvirrende meldinger og signaler. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 som han sier så er han glad deg og savner deg. da er det aldri enkelt å si rett ut at det er over (selv om han faktisk mener det) han ønsker ikke å såre deg rett og slett men jeg tror du bare skal kaste inn håndkle. jeg har opplevd det selv. jeg har vært den som har sitti å venta og jeg har vært den som har vært "usikker" uten at jeg egentlig var usikker, jeg hadde bare ikke lyst å såre han mer enn jeg allerede hadde gjort. Anonymous poster hash: dd44b...4d7
Rapunzel_ Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Dette skjedde meg meg og kjæresten også. Han sa først at det var slutt, så sa han etterpå at han var usikker, og at han skulle "tenke over om han kanskje ville prøve å se om forholdet vårt kunne reddes". I mens han tenkte, tenkte jo selvfølgelig jeg også, og jeg kom fram til det at jeg ikke syntes det var verdt å være sammen med en som ikke var sikker på om han ville være sammen med meg. Derfor sa jeg at det var helt slutt. Et slikt forhold vil ikke vare evig uansett, det er jeg ganske sikker på. 1
Kamikatze Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Vil han ha deg er han sikker. Sier han at han er usikker, betyr det enten at han ikke vet hvordan han skal få formidlet at han ikke vil ha deg, på en måte som ikke sårer deg, eller at han ikke ønsker å brenne broen til hva du har i trusene dine, selv om han ikke orker å omgås deg utenom det.... Endret 27. februar 2014 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Eksen min sa også det samme. Han var usikker og trengte tid for seg selv, og vi skulle (kanskje) prøve igjen etter en måned. Fant ut etter 2 uker at han så seg aldri tilbake og var bare fokusert på å komme seg videre. Hadde begynt å snakke med andre jenter til og med. Jeg var liksom aldri i tankene hans. Og det var snakk om et forhold som varte i nesten 4 år.. Ikke sitt og vent på han. Gjør deg selv et tjeneste og kom deg videre. Anonymous poster hash: 61e3a...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå