AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei dere! Lurer på noe av dere vet om noe private klinikker der det er mulig å ta Diagnostisk Hysetroskopi undersøkelse?? Har tatt en tablettkur for å fjerne en polypp og nå er det snakk om å bare dobbelsjekke om den er borte eller ikke. Har vært i Riga og polyppen ble oppdaget på diagnostisk hysteroskopi og legen mente at den var så pass fersk at det skulle holde med en 10 dagers kur og en dobbelsjekk etterpå. Nå fikk jeg et brev fra A-hus og fått time om 1-1/2 mnd fra nå og jeg greier ikke å vente så lenge:( Kan dere tipse meg plz om det er noen som vet om noen steder.. Anonymous poster hash: 063c1...d71
Athene Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jeg kjenner ikke til akkurat denne undersøkelsen, og hvem som kan gjøre dette. Men min erfaring er at de private tilbyr det meste. Hadde jeg vært deg (dersom jeg ikke fikk andre svar her) ville jeg tatt en ringerunde. Jeg ville startet med volvat - det er ikke mye de ikke tilbyr, og min erfaring er også at de er flinke til å fortelle hvem som kan hjelpe dersom ikke de kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå