Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen... jeg kjenner hjerte har ramlet langt nedi magen her jeg sitter :( Tårene presser på og jeg kjenner meg som dritt... :(

Var sammen med en fyr frem til nyttår. Gjorde det slutt, men har hatt noe kontakt etter det. Jeg trodde vi skulle greie å skvære opp. Frem til i dag. Jeg var nettopp inne på fb siden til en vi begge kjenner, han bedre enn meg. Hun skrev i statusen: "Snart helg :D " hvorpå folk lurer på om hun skal svare, og neida, hun skal ha rolig helg. skriver hun. Så svarer han " ehh... kremt? ;) "

Date altså... :( ååååååh jeg er så utrolig lei meg! Jeg har ingen... virkelig INGEN :(

Kan jeg få trøst?

Anonymous poster hash: 5f2d5...1da

Anonymous poster hash: 17095...6ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorpå folk lurer på om hun skal FESTE mente jeg, ikke svare, hehe :P Ts

Skrevet

Hvordan kan du være sikker på at det er en date? Kanskje de bare har avtalt å dra på byen eller at hun muligens er en som ombestemmer seg i sisste liten og drar ut selv om hun skal ta det rolig?

Råder deg til å evt blokkere både eksen din og henne. Du tjener ikke godt på å sjekke opp slike ting. Ta vare på deg selv :)

Anonymous poster hash: fef9a...f92

• Liker 5
Skrevet

Du kal få en trøsteklem av meg! Selv om det ikke betyr date, hadde jeg også stusset over den og fått vondt i magen... Ikke godt å ha det slik :/.

Men hvorfor spør du ham ikke?

Anonymous poster hash: cbf55...fe7
Skrevet

Jeg kjenner det igjen. Ville tolket det som "jeg er ofte ute, og er ikke kjent for rolige helger", og hans svar som et motargument. Kanskje de har begynt å finne hverandre, kanskje ikke.

Hvor positivt er det for "din sak" om du tar dette opp med han? Jeg ville kanskje følt meg overvåkt. Og styrt unna automatisk.

Hva med å gi en F i de to spesielt, og evt fokusere på dere? Flørt og sjekk respons f.eks?

Sjalusi, eller ting som minner om sjalusi, er så mye mer turnoff enn man tror, spesielt om ting har dabbet litt av.

• Liker 2
Skrevet

vel, det er slutt og han må få leve sitt liv. hvorfor trodde du at dere skulle skvære opp?

Anonymous poster hash: af14c...5ab
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du gjorde det slutt dersom du fremdeles har interesse av å være sammen med han.

Anonymous poster hash: bc0eb...52b
Skrevet

Ts her... Tusen tusen takk for svar! Betyr mye :) Jeg gjengav ikke hele samtalen nedover, men den gav uttrykk for tydelig flørt, for å si det sånn. Og hun her er ei rolig jente, med barn. Så hun skal nok ha en rolig kveld med ex`en min tenker jeg... var ganske tydelig i grunn. Han gjorde det slutt fordi han var usikker på følelsene sine, men sa han ville tilbake, men så; BAM, ny jente.

Vil ikke ta det opp med han, jeg har vel igrunn ikke noe med det å gjøre? Han får vel bestemme selv hvem han vil ha. Er bare så vondt :(

Skrevet

Sånt skjer hele tiden desverre:/ det er ikke noe morro mens det står på, men det går heldigvis over :) og da kommer du til å tenke at dette var en bra ting, at det ikke ble dere to. Det er en mening med alt liker i hvertfall jeg å tenke, for å føle meg bedre i sånne situasjoner. Dere to var ikke ment for hverandre, og det betyr at det sikkert dukker opp en fyr som er ment for deg etterhvert.

Anonymous poster hash: 65356...66d
Skrevet

Blokker fra facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...