AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Det er et litt dumt spørsmål, men jeg har aldri brukt falske øyevipper før Jeg har kjøpt slike som limes på enkeltvis (ikke remser). Men skal de limes på de naturlige vippene, eller på huden/øyelokket innerst ved vippekanten? (Det er ikke beskrevet bruksanvisningen).Anonymous poster hash: 60aab...856
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Skal på barten. Anonymous poster hash: d2cf2...efa 2
Santflows Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 (endret) Søk på videoer på YouTube, det hjelper mye. Men har du "permanent",dvs. vippextentions eller slik du kan dra av etter noen timers bruk? Har du extentions anbefales ikke å feste de til/på vippene rett over da limet sitter stuck, og er du uheldig river du med den et par øyenvipper i fjernibgsprosessen. Men anyways, løsvipper skal festes rett over øyenvippene, men inntil. Endret 26. februar 2014 av Santflows
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Søk på videoer på YouTube, det hjelper mye. Men har du "permanent",dvs. vippextentions eller slik du kan dra av etter noen timers bruk? Har du extentions anbefales ikke å feste de til/på vippene rett over da limet sitter stuck, og er du uheldig river du med den et par øyenvipper i fjernibgsprosessen. Men anyways, løsvipper skal festes rett over øyenvippene, men inntil. Takk for svar! Det er sånne engangs, som man tar av etter kveldens bruk Da antar jeg at jeg skal feste dem i vippekanten, rett over egne vipper, på huden?Anonymous poster hash: 60aab...856
Wonders Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg lager en tynn liten kant med tørr eyeliner så det er lettere å kamuflere.
FantasDick Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg pleier å sette de oppå mine egne vipper, da sitter de i et par uker. Om jeg bare skal ha de på for en kveld setter jeg på huden/vippekanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå