Bekky Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei alle sammen! Jeg er sikkert den stiveste skrotten i hele verden, men jeg er så facinert av Yoga! Jeg har ett inderlig ønske om å lære det selv, men jeg har ingen mulighet til å gå på gruppetimer. Det fins ikke engang treningssenter i mangemange mils radius her jeg bor.. Jeg opprettet denne tråden for inspirasjon og gjerne masse tips til hvordan man kan starte på egenhånd. Bøker/filmer? Post gjerne de mest imponerende videoene dere har sett også, så kan vi drømme oss bort! Her er en av mine : Jeg skjønner at det er helt håpløst at jeg skal bli så flink, men en drøm må man ha!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Elsker den filmen der, men min store inspirasjon er Kino MacGregor (Kino Yoga), samt Rachel Bråthen (@yoga_girl på Instagram). Kino har enormt mange gode instruksjonsfilmer på Youtube og også en god del korte og inspirerende klipp på Instagram (@kinoyoga) Kino sin hjemmeside: http://www.kinoyoga.com/ Jeg følger en del av Kino sine tips, og ting har løsna veldig. Hodestående er ikke vanskelig i det hele tatt, men jeg er ikke helt der at jeg tar håndstående ennå. Så lenge man tør å pushe seg selv, så vil man få progresjon. Nå sparer jeg penger til en yogareise til varmere strøk. Sted er ikke bestemt ennå, men det må bli når det er mørkt og kaldt her hjemme. 1
Bekky Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2014 (endret) Tusen takk for svar, Belle Gunnes! Det skal deffinitivt sjekkes ut.. I tillegg til Briohny Smyth, har jeg fått veldig sansen for Teshia Maher. Man finner mye av begge to på youtube! Hvordan kom du igang med yoga? Er det det naivt å tro at jeg kan lære det helt på egenhånd? Endret 26. februar 2014 av Bekky
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Jeg dro på et begynnerkurs i asthanga. Veldig greit å få hjelp med en gang. Bli rettet på og få litt hjelp til å pushe litt til. Trener en gang i blant på yogasenter i Oslo (Puro Yoga blant annet). Har dessverre ikke råd til å trene fast, men hadde jeg det, så hadde jeg nok bare trent yoga og jogging. Men jeg tror man kan komme langt på egenhånd. Og om du har mulighet, så dra på weekendkurs eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå