Gå til innhold

Jeg er forelsket i en i et forhold, HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har over lengere tid snakket mye med en kamerat, han er en fantastisk fyr som får meg til å føle meg helt spessiel. Vi har vært venner en god stund og er ofte sammen, vi har aldri gjort noe upassende.

Jeg begynte å merke at jeg begynte å få følelser for han og tok meg selv i å tenke på han når jeg hørte på fine sanger og før jeg la meg. Jeg gjorde det da slutt med typen min for jeg følte han aldri kunne måle seg med denne andre fyren.

Problemet er: Han har kjæreste. De har ikke vært sammen spessielt lenge, null barn og de er ikke så gamle. Hele kroppen min skriker etter å være med han hele tiden, og på grunn av dette har jeg begynt å fikse meg ekstra når jeg ser han og er alltid glad og sjarmerende rundt han. I går skjedde det utrolige: Han fortalte meg at han hadde følelser for meg og trodde han muligens var forelsket.

Dessverre var han drita full. (Jada, drita på en tirsdag, men han og gutta hadde hatt en feiring av noe slag, og han hadde fri fra jobben i dag)
Problemet er at han ikke ser ut til å huske denne telefonsamtalen, for det har ikke blitt nevnt i ettertid. Vi har pratet i dag, men alt er akkurat som før - bare at jeg nå vet at hvis jeg vil kaste meg over han neste gang jeg ser han så har jeg muligheten uten å bli avvist.

Problemet er da at han har dame. Jeg vil bare få hun vekk, men vil ikke ødelegge forholdet deres heller. Jeg kunne ønske de bare kunne gjøre det slutt av egne grunner så jeg kunne komme å ta han.

Jeg ser at jeg høres ut som en skikkelig ekkel jente, men jeg er så forelsket at det gjør vondt. Har slettet nummeret hans og prøvd så godt jeg kan å holde meg unna, men når han ringer så dør jeg på innsiden av å ikke være med han.

Han har ikke vært utro mot dama si, og hun vet at jeg er en god vennine av han og hun er ikke av den sjalu typen så hun har ikke noe imot at jeg og han henger sammen uten henne og at vi prater og chatter og tekster nesten hele tiden. Det gjør det ekstra vondt og jeg føler meg som en skikkelig dritt som lot meg selv bli forelsket i han når hun stoler på han så mye og alltid har vært kjempe hyggelig mot meg og akseptert meg og hans vennskap til det fulle.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, klarer ikke holde meg unna han nå som jeg vet han føler det samme. Prøvde å hinte om telefonsamtalen, men han så ikke ut til å huske noe om det. Vet han var skikkelig full for en kompis av meg og han fortalte at han hadde vært helt sørpe og nesten ikke klart å gå. Vi er forresten 20 år begge to, så vi er unge og dumme - derfor han sikkert drakk seg så full og forelskelsen sitter så sterkt. Har vært forelsket i han i over et halvt år og forelskelsen ser ikke ut til å forsvinne. Lurer på om han mente hva han sa...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..... Hjelp eller innspill eller erfaringer.? Mener ikke å være en dritt, derfor jeg ikke har kastet meg over han og satt han i en posisjon hvor han kanskje hadde vært utro og jeg vil ikke ødelegge deres forhold på den måten. Vil ikke såre jenta, men vil ha denne gutten så mye at jeg er på grensen til å legge hennes følelser til siden for å få han selv...

Anonymous poster hash: b66cf...d34
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har over lengere tid snakket mye med en kamerat, han er en fantastisk fyr som får meg til å føle meg helt spessiel. Vi har vært venner en god stund og er ofte sammen, vi har aldri gjort noe upassende.

Jeg begynte å merke at jeg begynte å få følelser for han og tok meg selv i å tenke på han når jeg hørte på fine sanger og før jeg la meg. Jeg gjorde det da slutt med typen min for jeg følte han aldri kunne måle seg med denne andre fyren.

Problemet er: Han har kjæreste. De har ikke vært sammen spessielt lenge, null barn og de er ikke så gamle. Hele kroppen min skriker etter å være med han hele tiden, og på grunn av dette har jeg begynt å fikse meg ekstra når jeg ser han og er alltid glad og sjarmerende rundt han. I går skjedde det utrolige: Han fortalte meg at han hadde følelser for meg og trodde han muligens var forelsket.

Dessverre var han drita full. (Jada, drita på en tirsdag, men han og gutta hadde hatt en feiring av noe slag, og han hadde fri fra jobben i dag)

Problemet er at han ikke ser ut til å huske denne telefonsamtalen, for det har ikke blitt nevnt i ettertid. Vi har pratet i dag, men alt er akkurat som før - bare at jeg nå vet at hvis jeg vil kaste meg over han neste gang jeg ser han så har jeg muligheten uten å bli avvist.

Problemet er da at han har dame. Jeg vil bare få hun vekk, men vil ikke ødelegge forholdet deres heller. Jeg kunne ønske de bare kunne gjøre det slutt av egne grunner så jeg kunne komme å ta han.

Jeg ser at jeg høres ut som en skikkelig ekkel jente, men jeg er så forelsket at det gjør vondt. Har slettet nummeret hans og prøvd så godt jeg kan å holde meg unna, men når han ringer så dør jeg på innsiden av å ikke være med han.

Han har ikke vært utro mot dama si, og hun vet at jeg er en god vennine av han og hun er ikke av den sjalu typen så hun har ikke noe imot at jeg og han henger sammen uten henne og at vi prater og chatter og tekster nesten hele tiden. Det gjør det ekstra vondt og jeg føler meg som en skikkelig dritt som lot meg selv bli forelsket i han når hun stoler på han så mye og alltid har vært kjempe hyggelig mot meg og akseptert meg og hans vennskap til det fulle.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, klarer ikke holde meg unna han nå som jeg vet han føler det samme. Prøvde å hinte om telefonsamtalen, men han så ikke ut til å huske noe om det. Vet han var skikkelig full for en kompis av meg og han fortalte at han hadde vært helt sørpe og nesten ikke klart å gå. Vi er forresten 20 år begge to, så vi er unge og dumme - derfor han sikkert drakk seg så full og forelskelsen sitter så sterkt. Har vært forelsket i han i over et halvt år og forelskelsen ser ikke ut til å forsvinne. Lurer på om han mente hva han sa...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..... Hjelp eller innspill eller erfaringer.? Mener ikke å være en dritt, derfor jeg ikke har kastet meg over han og satt han i en posisjon hvor han kanskje hadde vært utro og jeg vil ikke ødelegge deres forhold på den måten. Vil ikke såre jenta, men vil ha denne gutten så mye at jeg er på grensen til å legge hennes følelser til siden for å få han selv...

Ville han ha hatt deg så hadde han slått opp med kjæresten sin for lenge siden. Ta deg sammen, du er ikke 14 lenger. Hold avstand så kommer du over han med respekten i behold eller så kanskje han slår opp med damen og kommer til deg. Uansett utfall så er i allefall samvittigheten din rein.

Anonymous poster hash: 0f0fa...be7

• Liker 4
Skrevet

Kg er stort men ikke såå stort at det ikke er mulig å gjenkjenne historier og personer. Det faktum at han drikker før han kontakter deg er ikke bra.

Glem han.

Anonymous poster hash: 74db9...c1b
Skrevet

Kg er stort men ikke såå stort at det ikke er mulig å gjenkjenne historier og personer. Det faktum at han drikker før han kontakter deg er ikke bra.

Glem han.

Anonymous poster hash: 74db9...c1b

Nå er vel ikke dette en veldig unik historie, så det at du kjenner den igjen betyr ikke at du kjenner personene. I tillegg vet du jo ikke om TS har byttet litt på dagene og elderen.

Anonymous poster hash: 478e6...e3a

• Liker 5
Skrevet

Slik jeg ser det har du to valg, dersom du vil ha ditt på det rene.

Enten så gjør du ingenting mer, men prøver å fortrenge følelsene du har og gå videre. Eller du forteller han hva du føler, i edru tilstand. Han bestemmer selv hvem han vil være sammen med, og du gjør ikke noe galt. Men å kaste seg over han i fylla, det er ganske dårlig gjort, og det tror jeg dere begge vil angre på.

Grunnen til at han ikke sier noe nå om det som skjedde kan være at han er redd for at du ikke føler det samme, og at han går og lurer på hvorfor du ikke sier noe. Eller han angrer på det han sa, og vil legge det bak seg. Det kan også være at han er forvirret og ikke vet hva han vil gjøre, og derfor heller ikke sier noe.

• Liker 2
Skrevet

Livet er kort. Begge er voksne. Innrøm det....før du angrer på det senere.

Skrevet

Har han bare kjæreste eller samboer?

For vet at mange mannfolk(og kvinner) blir skremt av forpliktelser.

Av råd har jeg ikke mange, men har vært i din situasjon. Vi ble sammen til slutt, men vanskelig å stole på en utro fyr. Det ble slutt(overraskende, huh)... Så hadde holdt meg unna om jeg var deg, for litt langsiktig lykke!

Anonymous poster hash: 0b4af...045

Gjest Runforit
Skrevet

Hadde holdt meg unna han. Om han lurer på hvorfor så vær ærlig. Jeg har fått følelser for deg, men siden du har dame så kan vi ikke være venner lenger når jeg føler det på denne måten.

Enten føler han det samme og slår opp med dama eller så føler han ikke det samme og blir med henne og vennskapet er over.

• Liker 1
Skrevet

Okei, eneste grunnen til at jeg svarte er på grunn av jeg tror du prater om meg og min type.

Historien stemmer for bra(om du ikke har satt inn falske detaljer).

jeg hadde satt uendelig pris på om du kunne skrevet første bokstaven i navnet hans? La oss si dette stemmer, noe jeg er stygt redd for; jeg er ikke den personen som blir sur på dama og ikke utgir jeg mine kilder heller. Har aldri vært så redd som nå.

Hilsen ei som føler seg drit tåpelig :P

Skrevet

Da er vi to. Jeg tok det opp med han og fikk vite at det ikke kommer til å skje noe. Synd, trist, leit, men da vet jeg det iallefall. Vi er forsåvidt ikke like gode venner som dere, men møtes på regelmessig basis. Det har forsåvidt også skjedd ting mellom oss i fylla som helt klart ikke skulle skjedd. Dama kjenner jeg ikke, og kommer nok aldri til å møte henne heller.

Anbefales å ta samtalen edru, jeg tok den nemlig i fylla og den ble veldig klein etterhvert..

Skrevet

Da er vi to. Jeg tok det opp med han og fikk vite at det ikke kommer til å skje noe. Synd, trist, leit, men da vet jeg det iallefall. Vi er forsåvidt ikke like gode venner som dere, men møtes på regelmessig basis. Det har forsåvidt også skjedd ting mellom oss i fylla som helt klart ikke skulle skjedd. Dama kjenner jeg ikke, og kommer nok aldri til å møte henne heller.

Anbefales å ta samtalen edru, jeg tok den nemlig i fylla og den ble veldig klein etterhvert..

Er det rart de fleste damer ikke liker at typene har venninner når det er så mange av dere her inne som vil ha mere enn vennskap...jeg skal i allefall vise samboeren min denne tråden i morgen....

• Liker 3
Skrevet

Det du beskriver er både menneskelig og forståelig. Vil tro han har følelser for deg også, men om disse er sterkere enn dem han har for kjæresten og verd å bryte ut for, det vet han bare selv.

Anonymous poster hash: f2b1d...9d8

• Liker 1
Skrevet

Okei, eneste grunnen til at jeg svarte er på grunn av jeg tror du prater om meg og min type.

Historien stemmer for bra(om du ikke har satt inn falske detaljer).

jeg hadde satt uendelig pris på om du kunne skrevet første bokstaven i navnet hans? La oss si dette stemmer, noe jeg er stygt redd for; jeg er ikke den personen som blir sur på dama og ikke utgir jeg mine kilder heller. Har aldri vært så redd som nå.

Hilsen ei som føler seg drit tåpelig :P

Jeg tror ikke dette er så uvanlig.

Mest sannsynlig sitter det 20 andre jenter og er helt sikre på at det er snakk om deres type her også...

• Liker 2
Skrevet

Er det rart de fleste damer ikke liker at typene har venninner når det er så mange av dere her inne som vil ha mere enn vennskap...jeg skal i allefall vise samboeren min denne tråden i morgen....

Haha, hjelpes. Da driter du deg kraftig ut og viser hvor kort du tenker...: "Aha, et par stykker som er interessert i en type med kjæreste på KG= Alle jenter venninner som har guttevenner vil egentlig ligge med dem og stjele dem".

De aller fleste jenter med guttevenner ser KUN på dem som venner. Og de aller fleste jenter med type som har jentevenner burde roe paranoiaen sin noen få hakk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke dette er så uvanlig.

Mest sannsynlig sitter det 20 andre jenter og er helt sikre på at det er snakk om deres type her også...

...altså uvanlig å lure slik.

Skrevet

Du har fått gode råd, den jeg likte best var å ta avstand. Ikke minst fortelle hvorfor, og vær tydelig på at han har dame og at du derfor må holde litt avstand til du evt kjølner. Føler han noe lignende får du nok vite det.

• Liker 3
Skrevet

...altså uvanlig å lure slik.

Men kanskje ikke fullt så mange som har en kjæreste som har feiret noe sammen med "gutta" på en tirsdagskveld og har fri onsdag? :-S utleverende...

Anonymous poster hash: b419e...395

Skrevet

Nå er vi som sagt ikke gode venner, vi omgåes av andre grunner. Og om dama vil, kan hun faktisk ikke nekte oss å møtes, da vi må det innimellom.

Nå forstår jeg poenget ditt, men man er faktisk to om det når ting skjer. Han var den som prøvde seg på meg, han var den som rota med meg og han var den som inviterte meg hjem. Jeg har prøvd meg på han en gang, og det var før jeg visste han hadde dame, etter det har jeg ikke tatt noe initiativ. Selvfølgelig skulle jeg ikke vært med han hjem, men jeg var full og hadde lyst, dessuten var det virkelig ikke jeg som gjorde noe feil, jeg er singel og kan i utgangspunktet ha meg med hvem jeg vil.

Veldig rotette, det jeg skulle frem til er at selvom hans single venninner ønsker noe mer, må han også være med på det for at det skal skje. Jeg kommer aldri til å nekte min neste kjæreste å ha venner av motsatt kjønn, da det er han jeg må stole på. Og om han hadde ringt meg i morgen og sagt han ville ha meg, da hadde jeg vært såpass egoistisk at jeg hadde tatt han. Jeg kjenner ikke dama, og kommer aldri (antaglig) til å møte henne, har dermed ingen forpliktelser ovenfor henne. Forpliktelsene er det han som har.

Skrevet

Vanligvis ville jeg rådet til å holde avstand i slike situasjoner. Siden disse er unge og ikke har vært kjærester særlig lenge og ingen barn er involvert, synes jeg du kan fortelle at du er forelsket i ham og har sterke følelser. Men at du ikke vil involvere deg med ham siden han har kjæreste, og dette står du ved så lenge han er bundet. Synes heller ikke dere skal ha kontakt mer i det hele tatt inntil OM han gjør det slutt med sitt forhold og er fri.

Så blir det opp til han hva han da vil.

Skrevet

Jeg ville snakt med ham om det i edru tilstand. Jeg ville sagt til han at jeg tror det er lurt at vi holder litt avstand, på grunn av følelsene. Og eventuelt se hva som skjer videre.

Anonymous poster hash: 3649f...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...