Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 5 år som går i barnehage. B.far og jeg har delt foreldrerett og har barnet annehver uke.Vi flyttet fra hverandre for 3 år siden. Jeg traff en ny mann for halvannet år siden og vi har bodd sammen siden i sommer. B.far og samboer kommer godt overens og har møtt hverandre i flere anledninger.

Jeg jobber skift og Trenger derfor hjelp til henting.

Derfor måtte min samboer hente lille i barnehagen en av dagene.

Jeg sa det til faren nettopp og han ble fryktelig sint og skulle ta dette opp med barnehagen. Og han syns jeg overkjørte han totalt som ikke hadde spurt han om at samboer skulle hente henne.

For da mente han at hvem som helst kunne hente henne.

Han ble så sinna at jeg måtte sette en klar grense og si at jeg tolerer ikke å bli snakket til på den måten, og at jeg valgte å ikke ta sinnet hans personlig siden det hørtes ut som om det handlet om noe annet.

Syns det er utfordrene at han blir Så sint for Slike Ting.

Er jeg helt på jordet som ikke tok det opp med hab først om at samboer hentet barnet vårt i barnehagen? Jeg synes han overreagerte noe skrekkelig da.

Vi samarbeider ellers bra og som sagt så kommer nåværende og daværende godt overens.

Anonymous poster hash: 4362f...df7

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Enig med deg, han overreagerer. Dere er samboere, det er din samværsuke, skulle bare mangle at din samboer ikke skulle hente barnet. Så lenge barnehagen har fått beskjed om at det er han som henter, ser jeg ikke problemet.

• Liker 2
Skrevet

Takk for innspill. Ja, jeg er jo et myndig menneske og mor til vårt barn. Har aldeles ingen meldeplikt ovefor han. Tror han har mye sinne som han ikke klarer å kanalisere på en sunn måte. Ts

Anonymous poster hash: 4362f...df7

Skrevet

Minner meg om ekskona til kjæresten min, som også var såååå okei med at eksen hennes hadde ny kjæreste. Helt til jeg var med og hentet i barnehagen, og hun tiltet helt. Så dypt stakk "det gode samarbeidet".

Jeg skulle visst ikke synes, og være en slags elskerinne mens hun skulle være med i alle offisielle situasjoner. Heldigvis var kjæresten mann nok til å sette foten ned.

Anonymous poster hash: a4fb7...b32

Skrevet

Minner meg om ekskona til kjæresten min, som også var såååå okei med at eksen hennes hadde ny kjæreste. Helt til jeg var med og hentet i barnehagen, og hun tiltet helt. Så dypt stakk "det gode samarbeidet".

Jeg skulle visst ikke synes, og være en slags elskerinne mens hun skulle være med i alle offisielle situasjoner. Heldigvis var kjæresten mann nok til å sette foten ned.

Anonymous poster hash: a4fb7...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...