Gå til innhold

Noen som har Victoria's Secret bombshellbikini?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en. Har D-cup fra før, så synes jeg ser ut som en idiot i min, bruker den ikke.

Har aldri badet med den men kan tenke meg den blir ganske tung pga. all paddingen.

Skrevet

Vel, mine pupper blir som ballonger!! Har jo F/G-cup så skjønner ikke hvofor jeg kjøpte den... Veldig fin da, men tung å bade med :)

Skrevet

Ser ikke noe fint ut på stranden! I tiløegg suger den garantert opp flere liter med vann.. Prøvde en i butikken men det så helt latterlig ut ;).

Skrevet

Jeg har en, men har ikke brukt den noe særlig…har en b-cup til vanlig, og i den bikinien får jeg enorme pupper! Litt for enorme.

Skrevet

Jeg har BHen (ikke bikinien), aner ikke hva jeg tenkte på. Jeg bruker D-cup og for det første føles det som om jeg kan slå ihjel noen med puppene når jeg har på den bhn, for det andre at puppene kommer først også resten av meg (forsåvidt ikke langt fra sannheten). Har aldri brukt den , bare prøvd den på (2 ganger, først da jeg fikk den også noen måneder senere da jeg hadde glemt hvordan den så ut).

Anonymous poster hash: 0d47b...2a1
Skrevet

Jeg ser for meg ei dame som kommer opp av vannet med masse vann rennende fra bikinitoppen :D

Bombshell-bh gjør at man får unaturlige store pupper, og jeg tror det må være tungt å ubehagelig å bade med den på.

Anonymous poster hash: 35a1d...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...