Cessa74 Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Har lenge lurt på erfaringer rundt å bruke WEN conditioner istedenfor shampoo og balsam som jeg gjør nå. Har nå de siste ukene brukt WEN intensiv hårkur og den gjør håret mitt utrolig mykt og glansfullt, så er jo litt nysjerrig på balsamen som skal erstatte vanlig hårvask også. Noen som har erfaringer med WEN produktene?
LilleCa Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har ikke testet Wen, men har vært uten shampoo i 5 uker nå. Krøllene er kommet mer frem, og håret føles mykere. Synes du absolutt burde prøve, vil gjerne høre hvordan det går Er dette merket dyrt?
Yzma Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Har aldri prøvd wen produkter. Men gikk uten å bruke shampoo veldig lenge.. to eller tre måneder kanskje. Håret mitt sluttet egentlig ikke å bli fett, så det funket ikke for meg dessverre :/
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Har ikke brukt Wen, men brukt balsammetoden lenge og vært veldig fornøyd med det. Anonymous poster hash: 5483d...367
RedRobbin Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Jeg brukte Wen ca 6 mnd. Var veldig fornøyd en stund, så følte jeg at effekten ble borte Men den kuren til Wen er fantastisk, jeg bruker den sammen med Redken all soft nå, har bedre hår enn på lenge.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Jeg brukte Wen ca 6 mnd. Var veldig fornøyd en stund, så følte jeg at effekten ble borte Men den kuren til Wen er fantastisk, jeg bruker den sammen med Redken all soft nå, har bedre hår enn på lenge.hvilken kur er det?Anonymous poster hash: b5b3a...c54
RedRobbin Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 hvilken kur er det?Anonymous poster hash: b5b3a...c54 Re Moist Intensive Hair Treatment heter den. Funker veldig bra på meg i alle fall
Cessa74 Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2014 Her er link til produktene; http://www.wenhaircare.no Er som sagt veldig fornøyd med intensive hårkuren, så tror jeg skal prøve balsamen også! Har googlet litt og lest det samme som en skriver her; at effekten er veldig bra men avtar etterhvert. Tenkte jeg kunne bytte på - altså bruke balsammetoden til flasken er brukt opp, deretter min vanlige frisørshampoo og balsam en periode og så tilbake til wen balsamen - verdt et forsøk iallefall, og ikke dyrere enn min frisørshampoo og balsam - her trenger jeg jo bare balsamen og hårkuren.
Avalon Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Jeg prøvde WEN en liten stund. Var veldig fornøyd. Ikke alltid jeg var like flink til å skylle håret lenge nok etterpå da. Men, jeg syntes det ble for dyrt i lengden rett og slett.
Cessa74 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2014 Da har jeg prøvd WEN produktene og må bare si at dette virkelig ikke fungerte for meg iallefall.. Håret ble bare mer og mer livløst og flatt.. Så jeg kan ikke anbefale dette om man har tynt/fint hår. Men er fortsatt veldig fornøyd med hårkuren - det skal sies - den bruker jeg ca en gang i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå