AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg glemte å lese av strømmen denne måneden og Hafslund har gjort en beregning som ligger laaangt over det jeg faktisk har brukt, så nå lurer jeg på om noen vet hva som vil skje med neste strømregning, siden den jeg fikk nå var ekstremt høy i forhold til mitt forbruk? Jeg får vel ikke "tilbakebetalt" noe om det så var tilfellet? Jeg har altså nå lest av strømmen på nytt sånn som jeg skal før en ny måned og forbruket er langt mindre enn det som er registrert ut fra Hafslunds forrige beregninger. Anonymous poster hash: c6029...1a5
Gjest Wei Wei Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jo, du kan få summen tilbakebetalt. Bare registrer de riktige tallene og kontakt Hafsund. Et annet alternativ er å betale denne fakturaen som den er og heller gjevne ut med neste faktura som blir baseert på riktige tall og blir derfor mye billigere. Hvis resultatet er negativt tall så kan det hende du slipper å betale i et par måneder fordi du har allerede betalt for mye på forhånd. Har opplevd dette selv og prøvde ut begge alternativene. Begge funker.
MarenogAron Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Null stress. Som hun over her sier: Bare sørg for å lese av og sende inn strømmen nå, så får du en tilsvarende billigere strømregning neste gang
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Knall! Takk for svar Anonymous poster hash: c6029...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå