Gjest lurer Skrevet 28. mai 2004 #1 Del Skrevet 28. mai 2004 Når mannnen ligger oppå kvinnen og kjører på er det dette som kalles misjonærstillingen? Burde kanskje ha hvist dette da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. mai 2004 #2 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, når kvinnen ligger på rygg. Vanlig og kjedelig stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2004 #3 Del Skrevet 28. mai 2004 Kjedelig? :klø: Ikke sammen med MIN ihvertfall....Selv om jeg nettopp har oppdaget gleden med å ri....! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 Ikke kjedelig nødvendigvis.....man kanskje det aller mest vanlige. Denne kan jo også varieres i det uendelige.... Mmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. mai 2004 #5 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, når kvinnen ligger på rygg. Vanlig og kjedelig stilling Tror enkelte mennesker har en vrangforestilling når det gjelder misjonærstillingen. Eller så har de ikke møtt på en som kan sakene sine, for den er alt annet enn kjedelig sammen med min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. mai 2004 #6 Del Skrevet 28. mai 2004 Stillingen er kjedelig når det er såååå mange andre som er såååå mye bedre og spennende.Mannen min kan sakene sine og vell så det, men vi liker best......................................................og...........og............og.....................og.............og.................................... og........................og............................og..........................................................................osv.. må han forte seg hjem.. Men å oppdage gleden av å ri.......har jeg tilgode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 28. mai 2004 #7 Del Skrevet 28. mai 2004 fyren liggende oppå dama men bare dama ligger nedover derimot... hu hei, DET er gøy det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #8 Del Skrevet 28. mai 2004 fyren liggende oppå dama men bare dama ligger nedover derimot... hu hei' date=' DET er gøy det :D[/quote'] :o :o :o :o Denne stillingen bør du nok forklare litt nærmere. "bare dama liggende nedover".....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 28. mai 2004 #9 Del Skrevet 28. mai 2004 jæjæjææ jeg vet jeg ikke er flink men liggende doggy da hvis det forklarer nærmere... oppned-misjonær eller hva du vil kalle det ARRRRRR slesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. mai 2004 #10 Del Skrevet 28. mai 2004 jæjæjææ jeg vet jeg ikke er flink men liggende doggy da hvis det forklarer nærmere... oppned-misjonær eller hva du vil kalle det ARRRRRR slesk. Skjønte ikke helt den, mener du misjoner hvor fyren er oppå dama, bare opp ned? Altså at føttene er der hodet hans ville vært? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 28. mai 2004 #11 Del Skrevet 28. mai 2004 Slik jeg forstår det så mener hun når damen ligger med magen mot madrassen og mannen oppå henne. Akkurat som om man har doggy, blir sliten og må legge seg ned og mannen kommer etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. mai 2004 #12 Del Skrevet 28. mai 2004 Å ja! Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 28. mai 2004 #13 Del Skrevet 28. mai 2004 Indeed, 3llie hadde det perfekte eksempelet, som forresten skjedde i går kremt host ohoohohoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå