AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Har kranglet en del med kjæresten, men tror det ordner seg. Vi har vært sammen i to år, og vært sammen nesten hele tiden. Denne uken er han i Danmark på guttetur, og de har festet og drukket hver dag. Da har jeg drømt flere netter at han er utro.. Er det bare usikkerhet og teit at jeg drømmer det, eller tror dere det er noe i det? Anonymous poster hash: 044bc...bd6
Cdcover Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Er dere vant til å være så lenge borte fra hverandre? Fra mitt ståsted kan det se ut som om at du i underbevisstheten ikke stoler helt på kjæresten sin. På en annen side er det bare drømmer og jeg ser ingen grunn til å følge opp denne usikkerheten om det ikke skulle oppstå noe annet som får deg til å tro det
Meandro Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 At den hjernen din ikke slutter å mistenke han selv i søvne, er ikke en fornemmelse av hva han holder på med. Har du ikke hatt 13 års skolegang? Drømmene dine er underbevisst hjerneaktivitet som sier noe om hva som opptar deg for tiden, ikke hva som skjer rundt om i verden mens du sover. 3
melly666 Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Det er jo usikkerheten din som får deg til å drømme det, men om du har et godt grunnlag for å være usikker eller ei kan nesten bare du svare på. Har han vært til å stole på før?
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Du er redd for at han skal være utro, enkelt og greit.
tussi84 Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Det er en motsetnings drøm. Drømmer man at kjæresten er utro vil han forbli trofast. Gjelder så klart ikke alle tilfeller..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Jeg hadde noen veldig merkelige drømmer om at min ex var utro. Jeg sa det til han og han benektet det ikke. I mitt tilfelle fikk jeg rett. Men nesten alle menn er jo utro da. Anonymous poster hash: 9f28f...399
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Har kranglet en del med kjæresten, men tror det ordner seg. Vi har vært sammen i to år, og vært sammen nesten hele tiden. Denne uken er han i Danmark på guttetur, og de har festet og drukket hver dag. Da har jeg drømt flere netter at han er utro.. Er det bare usikkerhet og teit at jeg drømmer det, eller tror dere det er noe i det? Anonymous poster hash: 044bc...bd6 Er noe i det? Hvordan skulle det være noe i det? Det kan godt være et resultat av at du frykter at han er utro, det speiler kanskje hva du tenker og frykter. Men. Det er jo rett og slett ikke mulig at det er noen indikasjon på hvorvidt han faktisk er utro eller ikke. Det er selvsagt fysisk umulig. Anonymous poster hash: 08c7b...828 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Det vet bare du. Hva slags drømmer har du ellers? Noen sanndrømmer der også? Anonymous poster hash: 702e8...c68
Gjest New_Girl Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har drømt mange ganger at mannen er utro. Men det verste var ikke selve utroskapen, men reaksjonen hans når jeg fant det ut. Han var så kald og bare lo av meg. Skikkelig ekkelt. I virkeligheten har han aldri vært utro, jeg har aldri mistenkt han for å være utro og han er snill som en bamse. Tror nok du legger litt for mye i dette. Du vet vel selv om du kan stole på han eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Det vet bare du. Hva slags drømmer har du ellers? Noen sanndrømmer der også? Anonymous poster hash: 702e8...c68 Ingen er sanndrømte. Slutt med dette "Det vet ingen, kanskje, kanskje ikke"-tøvet. Alt er ikke like sannsynlig og aktuelt og kan skje og fint og flott. Drømmer kan godt være et uttrykk for følelser, men de kan ikke fortelle deg hva som skjer steder du ikke er. Anonymous poster hash: 08c7b...828 2
SoftKitty Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Man drømmer jo gjerne om ting man har tenkt på, så det betyr jo bare at du har vært bekymret for dette. Det er jo ikke slik at drømmer = sannhet... 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Ingen er sanndrømte. Slutt med dette "Det vet ingen, kanskje, kanskje ikke"-tøvet. Alt er ikke like sannsynlig og aktuelt og kan skje og fint og flott. Drømmer kan godt være et uttrykk for følelser, men de kan ikke fortelle deg hva som skjer steder du ikke er. Anonymous poster hash: 08c7b...828 Snakk for deg selv takk. Jeg er sanndrømt og har vært det hele mitt liv. Anonymous poster hash: 702e8...c68 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Snakk for deg selv takk. Jeg er sanndrømt og har vært det hele mitt liv. Anonymous poster hash: 702e8...c68 Nei, det er du ikke. Ikke noe poeng i å diskutere det, siden vi ikke blir enige uansett, men om du har en eneste rasjonell celle i kroppen forstår du jo at det ikke er mulig. Å være alternativ er forsåvidt greit, men det får da være grenser. Anonymous poster hash: 08c7b...828 2
Purple Basil Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Det er slettes ikke sikkert at han har vært utro, men noen negative signaler fra ham har du nok plukket opp. Egentlig ikke så rart da dere krangler og han tydeligvis drikker en god del. Jeg vil tro at underbevisstheten din forteller deg at noe er feil, og jeg synes du skal være litt obs. Men om han bedriver utroskap eller ikke kan vi ikke svare på her.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Nei, det er du ikke. Ikke noe poeng i å diskutere det, siden vi ikke blir enige uansett, men om du har en eneste rasjonell celle i kroppen forstår du jo at det ikke er mulig. Å være alternativ er forsåvidt greit, men det får da være grenser. Anonymous poster hash: 08c7b...828 Du vet jo ikke hva du snakker om så det er ingen vits i å komme med slike påstander. Anonymous poster hash: 702e8...c68 1
Pusheen Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Man drømmer jo så mye rart, så hadde ikke tenkt så mye på det. Kanskje du rett og slett bare synes det er leit å være borte fra han?
Pusheen Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Man drømmer jo så mye rart, så hadde ikke tenkt så mye på det. Kanskje du rett og slett bare synes det er leit å være borte fra han?
Meandro Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Du vet jo ikke hva du snakker om så det er ingen vits i å komme med slike påstander.Anonymous poster hash: 702e8...c68 Det er ingen korrelasjon mellom den ubevisste hjerneaktiviteten din og det som skjer i virkeligheten langt utenfor din egen sanserekkevidde. Det er ikke mulig. Du kan ikke fornemme, synske mennesker eksisterer ikke. Om du derimot går rundt og drømmer at typen er utro, og plager han med det, så skal du ikke se bort i fra at det til slutt blir en sannhet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 Det er ingen korrelasjon mellom den ubevisste hjerneaktiviteten din og det som skjer i virkeligheten langt utenfor din egen sanserekkevidde. Det er ikke mulig. Du kan ikke fornemme, synske mennesker eksisterer ikke. Om du derimot går rundt og drømmer at typen er utro, og plager han med det, så skal du ikke se bort i fra at det til slutt blir en sannhet. Det er på tide du legger tilbake de pengene du tok. Anonymous poster hash: 702e8...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå