Gå til innhold

Folk som ditcher uten grunn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør folk det?

Man kan holde på med noen en god stund, og alt er fint.

Plutselig slutter de å svare, og sier bare "jeg er lei" eller ikke svarer i det hele hatt.

Noe som ofte er kode for "jeg fant noe bedre".

Uansett hva grunnen er, vær så snill å bare vær ærlig å si det rett ut.

Vennligst gro noen baller.

Folk ass.

Anonymous poster hash: 63c49...25e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du de skulle gjøre? Være sammen med noen de ikke har følelser for?

Synes det er bra folk har vett på å slå opp i tide. Nok av dem som må ha neste "klær" før de gjør det slutt.

Anonymous poster hash: 80381...8ed

Skrevet

Jeg velger å si at de ditcher ikke uten grunn. Men at de kan gro baller, det kan de.
Det er faktisk lov til å spørre rett ut om grunnen hvorfor.

Også velger jeg å si at om de ikke kan si det rett ut - så var ikke utgangspunktet i flørten godt nok.

Ja - faktisk. Alle tråder som er startet her på KG, hvor folk er oppgitt over den andre parten, er usikker på flørten - da er faktisk ikke utgangspunktet godt nok.
Og da er det ikke bare å legge alt over på den andre parten - men man må også gå litt inn i seg selv. "Gav jeg nok av meg selv?" "La jeg det rette grunnlaget?" "La jeg til rette for åpne samtaler og ærlighet".

La man dette grunnlaget, har man også grunnlaget for å spørre rett ut - "Hva var det som skjedde" - og er grunnlaget på plass, så får man faktisk et ærlig svar!

Anonymous poster hash: d363d...466
Skrevet

Hva mener du de skulle gjøre? Være sammen med noen de ikke har følelser for?

Synes det er bra folk har vett på å slå opp i tide. Nok av dem som må ha neste "klær" før de gjør det slutt.

Anonymous poster hash: 80381...8ed

Hva babler du om?

Mener bare man bør kunne svare på hvorfor det skjedde. Et ærlig svar. Det er jo ikke mye å be om? Eller har det blitt et ork å være ærlig?

Anonymous poster hash: 63c49...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...