Gå til innhold

Anbefal meg en blond hjemmefarge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bleka håret og farget det blondt, men fargen ble helt som honning, så må farge over med en kaldere farge. Vet ikke hvilke som er gode, så om noen har anbefalinger er det bare å skrike opp!

http://calmartinicolorgroup.com/wp-content/uploads/2012/04/cos-blonde-hair-0411-scarlette-johansson-lg.jpg

http://www.kewlwallpapers.com/bulkupload/975/Celebrities/Shakira/Shakira-2.JPG

Er litt sånn her jeg tenker. Og ja, jeg vet de har stripa også!

Stikker på senteret senere i dag, så der har de vel et greit utvalg. Må være mulig å få tak i fargen på vanlige butikker som vita, cubus, hm, etc.

:)

Anonymous poster hash: 02af5...8b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Schwarzkopf Color Mask 910(Perl Blond) er den fineste kaldeste fargen jeg har vært borti.. :)

Skrevet

Schwarzkopf Color Mask 910(Perl Blond) er den fineste kaldeste fargen jeg har vært borti.. :)

Er ikke ts, men bare lurer, funker den på stripet hår? Eller kun på naturlig? Jeg har mørk blondt hår naturlig (kommunegrått), vil det bli en kald lys tone på meg da? Skjønner hvis du ikke vet, men bare spør i tilfelle. :fnise:

Anonymous poster hash: 43843...74c

Skrevet

Jeg brukte den første gangen på mitt helbleket hår. Jeg var først en mørkebrun farge (ca en 6'er), så bleket jeg hele håret så det ble helt lyst. Da var det litt forskjellige farger på forskjellige områder, noe ble helt hvitt, noe ble gult og litt orange noen få steder, så farget jeg over med den fargen jeg nevnte og da ble håret mitt perfekt!

Til og med frisøren min som jeg klipper meg hos var imponert og spurte meg hvordan jeg hadde fått til den fargen. :)

Jeg har prøvd å farge etterveksten min, den ble litt mer gylden.

Men jeg søkte opp fargen på youtube og der anbefalte de i en review at hvis man hadde fargen i dobbelt så lenge, så ble det helt kald den også. Det har jeg ikke prøvd selv, enda :)

Jeg er kommunegrå i utgangspunktet forresten..

Skrevet

TS her! Takk for svar. :)

Brukte Schwarzkopf Natural and easy nr. 542 - medium askeblond. Ble ganske mørk på meg, men jeg hadde farge i fra før. Kan hende det blir finere om noen dager!

Anonymous poster hash: 02af5...8b8
Skrevet

Jeg brukte den første gangen på mitt helbleket hår. Jeg var først en mørkebrun farge (ca en 6'er), så bleket jeg hele håret så det ble helt lyst. Da var det litt forskjellige farger på forskjellige områder, noe ble helt hvitt, noe ble gult og litt orange noen få steder, så farget jeg over med den fargen jeg nevnte og da ble håret mitt perfekt!

Til og med frisøren min som jeg klipper meg hos var imponert og spurte meg hvordan jeg hadde fått til den fargen. :)

Jeg har prøvd å farge etterveksten min, den ble litt mer gylden.

Men jeg søkte opp fargen på youtube og der anbefalte de i en review at hvis man hadde fargen i dobbelt så lenge, så ble det helt kald den også. Det har jeg ikke prøvd selv, enda :)

Jeg er kommunegrå i utgangspunktet forresten..

Åå, takk for svar! :blomst: Jeg skal definitivt prøve den ut! :-D

Anonymous poster hash: 43843...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...