Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag spaserer jeg frem og tilbake til universitetet. På veien hjem pleier jeg å treffe på en rød hannkatt (antar jeg) som kommer løpende med en gang han får øye på meg. Jeg klapper alltid katter jeg ser på gaten, i alle fall så lenge det ikke er så mange folk der at jeg føler meg teit. Men denne katten får på en måte aldri nok, uansett hvor lenge jeg klapper ham vil han bare ha mer! Så på et tidspunkt må jeg gå vekk, og da følger han etter meg i 5-10 minutter, går foran meg og ser opp på meg med det tristeste blikket.

Så jeg må ignorere og overse pusekatten til han gir opp. Jeg kan tenke meg at det er sårende å bli ignorert på den måten, så... jeg lurer på: Er det i det hele tatt rett å klappe på katten i noen sekunder, for så å la den følge etter meg og føle seg avvist i mange minutter etterpå? Stakkar lille :( Hvor lenge må jeg i så fall klappe ham for at den senere avvisningen skal være rettferdiggjort?

Anonymous poster hash: a10fe...ece
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klapp på fremmede katter :P Er helt vanlig at de da følger etter deg.

Anonymous poster hash: 6745c...0d5
Skrevet

Er det en spøkelseskatt? Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er postet på religion.

Anonymous poster hash: 70565...3a2
  • Liker 5
Skrevet

Er det en spøkelseskatt? Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er postet på religion.

Anonymous poster hash: 70565...3a2

Religion, alternativt og filosofiske spørsmål. Dette er da et nokså dypt filosofisk spørsmål. Dessuten har mange kulturer tilbedt katter, så vi er ikke langt unna religion heller.

Anonymous poster hash: a10fe...ece

Skrevet

Det holder at du gir den litt oppmerksomhet og rufser den litt i pelsen. Den får helt sikkert kos av mange andre :)

Anonymous poster hash: d966b...877
  • Liker 2
Skrevet

Tidenes tråd!! :skratte:

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Klapp den helt til den blir lei. Og sjekk om den har noe hjem. Har den ikke det kan du adoptere den.

Hvorfor føler du deg teit om andre ser at du klapper den? Katter er fantastiske dyr!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har katt og her om dagen luktet hun avføring. Hadde aldri klappet en fremmed katt.

Anonymous poster hash: e49cb...b7c
AnonymBruker
Skrevet

Klappe fremmede katter gir meg mening med livet. Gir dem navn også navn jeg. Tjukke-Bob er favoritten min

Anonymous poster hash: 47b76...319
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klappe fremmede katter gir meg mening med livet. Gir dem navn også navn jeg. Tjukke-Bob er favoritten min

Anonymous poster hash: 47b76...319

Fysj a meg kaller du katter tjukke. Tenk på selvtilitten til alle de unge kattene når de får det kroppspresset.

Anonymous poster hash: 03a17...b56

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...