Gå til innhold

Ville dere foretrukket en PT som ser veltrent og veldig bra ut, eller en som ser mer normal ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 214f9...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normal

Anonymous poster hash: 52f56...4ff
  • Liker 3
Skrevet

Huff, jeg har en PT (ikke min PT altså, jeg trener på egenhånd) som er skikkelig interessert i meg, og jeg skjønner jo at en fyr som ser så pen ut som han også drar damer. Legger merke til at det er veldig mange PT'er som ser bra ut.

Anonymous poster hash: 8a93d...82f
Skrevet

PT? Hva er det?

Anonymous poster hash: d18fc...356
Skrevet

PT? Hva er det? Anonymous poster hash: d18fc...356

Personlig trener.

Skrevet

Personlig trener.

Aha! Tusen takk. :)

Anonymous poster hash: d18fc...356

Skrevet

TS her.<br />Jeg mente en Kvinnelig PT. For dere kvinner. Hadde dere foretrukket en som så skikkelig bra ut, eller ville det fått dere til å føle dere kiipe? eller hadde det vært bra? som motivasjon etc. ??

Skrevet

TS her.<br />Jeg mente en Kvinnelig PT. For dere kvinner. Hadde dere foretrukket en som så skikkelig bra ut, eller ville det fått dere til å føle dere kiipe? eller hadde det vært bra? som motivasjon etc. ??

Vet om en jente som er PT og hun ser helt normal ut. Ser ikke ofte kvinnelige personlige trenere, men jeg tror at når en kvinne har en kvinnelig PT så tenker hun ikke på utseendet hennes.

Anonymous poster hash: 8a93d...82f

Skrevet

Hva mener du med "så skikelig bra ut"? ansiktet eller kroppen? Jeg digge kvinnekropper med pene synlige muskler. finnes ikke noe vakrere enn det.

Anonymous poster hash: e079e...576

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker, on 26 Feb 2014 - 15:21, said:

Hva mener du med "så skikelig bra ut"? ansiktet eller kroppen? Jeg digge kvinnekropper med pene synlige muskler. finnes ikke noe vakrere enn det.

Anonymous poster hash: e079e...576

Mener både kropp og ansikt. Lurer på om det vil 'skremme' vekk noen kvinner? Anonymous poster hash: 214f9...1cc
Skrevet

Foretrukket en som ser veltrent og bra ut :-) Da jeg kanskje kan få hjelp til å se slik ut, føler de vet mer hva de gjør.

Anonymous poster hash: 25af7...883
  • Liker 7
Skrevet

Hva har utseendet med en PT å gjøre? Jeg foretrekker flinke PT'er som jeg kan kommunisere godt med :) Så kan han/hun være lilla, tynn, feit eller prikkete for min del.

Anonymous poster hash: 831c1...081
  • Liker 1
Skrevet

En PT som er sunn og har et normalt forhold til ernæring.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Hadde ikke brydd meg så lenge vedkommende vet hva h*n driver med.

• Liker 3
Skrevet

Om hun er pen er uvesentlig, men jeg ville helt klart valgt en Pt som så sunn og trent ut! En PT/ernæringsekspert bør se ut som vedkommende a) følger eget opplegg, og b) har kunnskap nok til at det funker for henne. hvis du ikke ser sunn ut som PT, regner jeg med at du ikke har peiling. hun trenger ikke være sylslank eller ha fettprosent på 10, men må være slank og trent. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ha en PT som kan jobben sin, og som gjerne har spesialikompetanse på det jeg ønsker.

Hvordan han/hun ser ut er likegyldig.

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo an på hva grunnen er til at man ønsker seg en PT. Om det utelukkende var for å lære øvelser riktig og komme igang med trening, så hadde det holdt i massevis med en PT med "normal" kropp, men om formålet var å forme kroppen, bygge en god del muskulatur, dvs at fokuset ligger på å se mer "fitness-aktig" ut, så ville jeg valgt en PT som så veltrent/fit ut, rett og slett fordi det gir inntrykk av at de vet hva som skal til for å komme dit. Det kan gjerne være at den "normalbygde" PT'en kan gi like god hjelp og har mer faglig kunnskap, men tenker jeg ville hatt en PT med samme fokus som meg selv. Hver til sitt bruk. F.eks; er sunn og frisk kropp, treningsglede, kondisjon og energi målet, så ville Anne Marte Sneve vært perfekt. Om man ønsker seg en killer bootey, sixpack og veldefinerte armer, så er det mer Lene Hansen-typen PT man velger.

Anonymous poster hash: 4ce15...931

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok ikke brydd meg om akkurat det. Hadde foretrukket en som er flink og vet hva h*n gjør :) Hva folk henger seg opp i, altså :P Det hadde aldri falt meg inn å tenke på det engang

Endret av Sofie_22
Skrevet

Hvordan kan dere si at utseende ikke betyr noe?? Hvis PT'en var overvektig vil dere ikke mistet troen på henne, selv om karakter og utdanning var bra? Det hadde hvertfall jeg gjort. Jeg ville helst hatt en PT som lå på det nivået jeg selv ønsket å oppnå. For noen er dette "normal", for andre er det mye muskler eller veldig tynn osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann, og skulle jeg hatt kvinnelig PT hadde jeg helst sett hun var veldig pen. Da ville det vært en ekstra motivasjonsfaktor når jeg feks tok situps mens hun stod overskrævs og jeg så rett inn i bollemusa. 1..2...3...4...5..Tror jeg skulle kjempet iherdig for å greid flest mulig. Så fikk jeg tittet mest mulig!

I tillegg ville det vært greit å hatt denne pene PTen som masserte musklene etter treningsøkten og såpet meg inn i dusjen.

Anonymous poster hash: e78a0...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...