AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hvis du kunne velge å være uten mann eller barn, hva ville du da levd uten? Jeg har hatt to forhold. Der begge mennene var veldig opptatt av det å ha en partner, og være to. De kunne virke mer opptatt av det enn å få barn. De var nesten redde for å få barn, av den grunn av at de var redd at det kom i veien for kjærligheten. Akkurat det forstår jeg ikke!. For hvis en unngår å få barn, hva sitter en igjen med når partneren går da? Ingenting..... Barn er familie og støtte og ha rundt seg for resten av livet. Noe jeg kaller ekte kjærlighet. Anonymous poster hash: 46f80...c00 2
Gjest heihade Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Nå er jo hele problemstillingen din basert på "når han går" istedet for "hvis han går". Så klart blir det lett å tenke som du gjør når man går ut ifra at partneren kommer til å gå sin vei en eller annen gang. 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Etter å ha fått barn vil jeg si at jeg velger barn. Anonymous poster hash: 7b2e1...d93 5
Petra75 Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 (endret) Barn. (men det går for så vidt fint uten mann også) Endret 26. februar 2014 av Petra75 2
Gjest New_Girl Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Nå som jeg faktisk har barn så kan jeg jo ikke svare noe annet enn at jeg hadde valgt bort mannen. Men det var ikke livsviktig for meg å få barn i utgangspunktet, så om mannen hadde sagt at han ikke ville ha barn, så hadde jeg fortsatt å levd med han og valgt bort barn. (for ordens skyld så angrer jeg ikke et sekund på at jeg fikk barn, og er veldig glad og heldig som har begge deler) 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Nå er jo hele problemstillingen din basert på "når han går" istedet for "hvis han går". Så klart blir det lett å tenke som du gjør når man går ut ifra at partneren kommer til å gå sin vei en eller annen gang. Trådstarter her: Ja jeg fikk barn med den ene eksen. Og det er jeg glad for! Men han var ikke så innstillt på å få barn, for han var redd at det kom i veien for kjærligheten vår. Jeg synes det var helt merkelig å kunne si noe sånn. Han var også redd for at jeg kun var ute etter barn.... Det sa den andre eksen også...: kvinner er kun ute etter barn..... Men såklart er det viktig å tenke at man vil ha familie, og jeg begynner faktisk å elske mannen mindre hvis han ikke vil ha. Så det er helt tull av mannen å si noe sånnt. Jeg er glad for at jeg har barn... selv om jeg er alene. Og da eksen slo opp med meg, så satt jeg jo igjen med barn og ikke tomhendt, Og dermed var livet med han ikke forgjeves. Anonymous poster hash: 46f80...c00 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Uten mann Enig Velger barn i livet fremfor mann, soleklart! Anonymous poster hash: 46f80...c00 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Denne var lett: uten mann!Anonymous poster hash: 36747...077 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Nå er jeg frivillig både singel og barnløs, så jeg har ikke noe utpreget behov for noen av delene, men jeg ser for meg at jeg i fremtiden kommer tll å ville ha noen å leve med, og jeg ville da uten å nøle kjæreste over barn. Anonymous poster hash: 61197...b50 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Nå er jeg frivillig både singel og barnløs, så jeg har ikke noe utpreget behov for noen av delene, men jeg ser for meg at jeg i fremtiden kommer tll å ville ha noen å leve med, og jeg ville da utenwhat does it say that my tumblr post has three notes when four people have liked it? Anonymous poster hash: 61197...b50 "Velge kjæreste over barn", skulle det stå. Anonymous poster hash: 61197...b50 1
dillyduzit Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Mann. Barn kommer jeg aldri til å få uansett 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Jeg hadde valgt mannen min over barn. Anonymous poster hash: 6933e...15d 4
Athene Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ville ikke levd uten mannen. Ikke en mann, men min mann. Jeg kan ikke få barn med mannen jeg valgte, men kan sannsynligvis få det med en annen. Livet er fantastisk på alle måter likevel. Så jeg ville ikke endret noe. 10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har for lengst valgt å leve uten barn. Det kan jeg heldigvis bestemme helt selv. Å bestemme over menn er verre, men enn så lenge har jeg nå en som jeg gjerne vil beholde inntil døden skiller oss ad. Anonymous poster hash: 4ad74...197 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Hvis du kunne velge å være uten mann eller barn, hva ville du da levd uten? Jeg har hatt to forhold. Der begge mennene var veldig opptatt av det å ha en partner, og være to. De kunne virke mer opptatt av det enn å få barn. De var nesten redde for å få barn, av den grunn av at de var redd at det kom i veien for kjærligheten. Akkurat det forstår jeg ikke!. For hvis en unngår å få barn, hva sitter en igjen med når partneren går da? Ingenting..... Barn er familie og støtte og ha rundt seg for resten av livet. Noe jeg kaller ekte kjærlighet. Anonymous poster hash: 46f80...c00 Vent litt...du vil ha barn bare så du "får noe igjen" for forholdet når mannen har gått? Det er da virkelig ikke helt riktige premisser å få barn på. Anonymous poster hash: 0af2e...0b6 11
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Hadde jeg ikke hatt barn, kunne jeg ofret eventuelle fremtidige barn for mannen min. Vi hadde det jo kjempefint uten barn. Men nå som barna er her, ville det vært lettere å takle å miste mannen enn å miste dem. Anonymous poster hash: 2651d...a30
Marie90 Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Vel en ny mann kan man alltid finne, men aa faa barn etter en viss alder er langt vanskeligere... Saa basert paa det ville jeg valgt uten mann. Jeg er ogsaa oppvokst med en stefar etter at min biologiske far dode - han har ingen egne barn, saa jeg vet at en mann som ikke er biologisk far til dine barn kan vaere en like god far, dersom det er det han virkelig vil.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 jeg hadde valgt uten barn. Men det er fordi jeg ikke vil ha ansvaret med barn. Hadde levd et bekymringshelvete... Anonymous poster hash: ed91d...350 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå